Ιδού το μονοθέσιο της Alfa Romeo Sauber F1

Ιδού το μονοθέσιο της Alfa Romeo Sauber F1

Η Alfa Romeo επανέρχεται στο πρωτάθλημα της Formula 1, μετά από 30 ολόκληρα χρόνια, σε συνεργασία με την Sauber F1. (video)

Το νέο μονοθέσιο C37, που παρουσιάστηκε για το φετινό πρωτάθλημα, φαίνεται πολύ διαφορετικό από το περσινό C36 - τόσο εξαιτίας των νέων τεχνικών κανονισμών, όσο και λόγω της καινούργιας τεχνικής προσέγγισης που ακολουθεί πλέον η ομάδα.

Στη εκκίνηση της σεζόν του 2018, ο αρχηγός της ομάδας, Frédéric Vasseur, αποκαλύπτει:

"Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν του 2018 και να δω τον Marcus (Ericsson) και τον Charles (Leclerc) στην πίστα. Έχουμε δουλέψει πολύ για το C37 τους τελευταίους μήνες και είμαστε ενθουσιασμένοι που σήμερα το παρουσιάζουμε.

Είμαι πεπεισμένος ότι ο Marcus και ο Charles συνθέτουν το τέλειο δίδυμο πιλότων, αφού ο πρώτος είναι εξαιρετικά έμπειρος και ο δεύτερος πολλά υποσχόμενος.

Ο Marcus διανύει ήδη την τέταρτη σεζόν του μαζί μας. Είναι πολύτιμο μέλος της ομάδας μας, και επωφελούμαστε όλοι από την εμπειρία του και τις καίριες τεχνικές του παρατηρήσεις.

Όσο για τον Charles, έχει αποδείξει το ταλέντο του σε μικρότερες κατηγορίες και αξίζει πραγματικά να βρίσκεται φέτος στα grid στη Formula 1.

Ο στόχος μας για το 2018 είναι ξεκάθαρος: να ενταχθούμε δυναμικά στο χώρο και να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας όσο προχωρά η σεζόν. Έχουμε συγκεντρώσει όλη μας την ενέργεια και την αφοσίωση στην εξέλιξη του C37".

Η επιστροφή της Alfa Romeo αποκαθιστά τη φήμη ενός από τα μεγαλύτερα ονόματα στην ιστορία της Formula 1 - του σημαντικότερου πρωταθλήματος αγώνων αυτοκινήτου - και σηματοδοτεί την επιστροφή του "Quadrifoglio" στις πίστες: του θρυλικού σήματος που εμφανιζόταν στα αυτοκίνητα κορυφαίων επιδόσεων της Alfa Romeo από το 1923.

Το περίφημο γούρι, έμβλημα καλοτυχίας, που βρίσκεται πάνω στο κάλυμμα του κινητήρα του νέου C37 έχει μια συναρπαστική ιστορία, βαθιά ριζωμένη στον κόσμο των αγώνων. Το πρώτο όχημα της Alfa Romeo που είχε το "Quadrifoglio" ήταν το RL, το οποίο κέρδισε την 15 έκδοση της Targa Florio το 1923 με πιλότο τον Ugo Sivocci.

To ίδιο έμβλημα εμφανίστηκε και στην P2 του Brilli Peri, όταν θριάμβευσε στο πρώτο Motor Racing World Championship στη Μόντσα το 1925, κερδίζοντας τον πρώτο από τους πέντε παγκόσμιους τίτλους που απέσπασε η Alfa Romeo. Εμφανίστηκε ξανά το 1950 και 1951, όταν ο Giuseppe "Nino" Farina και ο Juan Manuel Fangio οδήγησαν στην επιτυχία τα Alfa Romeo 158 και 159 -τα περίφημα "Alfetta"- στα δύο πρώτα Παγκόσμια Πρωταθλήματα  Formula 1.

Σήμερα, το θρυλικό σήμα επιστρέφει στους σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου για να δείξει σ' όλο τον κόσμο ότι η δύναμη και η επιτυχία της φιλοσοφίας της Alfa Romeo συνεχίζεται αδιάκοπα: μια φιλοσοφία που συνίσταται στο σταθερό κυνήγι των διακρίσεων στους αγώνες, και περνά ολοκληρωτικά και στα χαρακτηριστικά των αυτοκίνητων μαζικής παραγωγής. Ο μύθος, λοιπόν, συνεχίζεται.

O Jörg Zander, τεχνικός διευθυντής, επισήμανε ότι:

"Ο κινητήρας Ferrari 2018 θα συμβάλλει επίσης σημαντικά και σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις μας. Ελπίζουμε ότι θα σημειώσουμε πρόοδο με το C37, και πως θα είμαστε πολύ πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με το 2017".

Η επίσημη παρουσίαση του C37 θα λάβει χώρα με αφορμή τα πρώτα χειμερινά test στο Circuit της Καταλονίας, κοντά στη Βαρκελώνη, από τις 26 Φεβρουαρίου μέχρι την 1 Μαρτίου του 2018.

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Η Lorena Medina είναι η γυμνή θεά της διπλανής πόρτας

Τώρα το μόνο που μένει είναι να εντοπίσουμε αυτή την πόρτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ GP ΤΟΥ ΜΠΑΧΡΕΙΝ

Και η Ferrari θέλει τον… Γερμανό της

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για το εντυπωσιακό ξεκίνημα του Σεμπάστιαν Φέτελ και αναφέρεται στο ατύχημα στα πιτ της Ferrari για το οποίο δεν φταίει ο Ραϊκονεν.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24