FORMULA 1

Η Pirelli εξηγεί τις αλλαγές στα ελαστικά

Η Pirelli εξηγεί τις αλλαγές στα ελαστικά
COPYRIGHT:EUROFOTOCINE

Aς δούμε αναλυτικά τι προβλέπουν οι νέοι κανονισμοί στη Formula 1 που θα τεθούν σε ισχύ από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2016. Η Pirelli εξηγεί τις αλλαγές στα ελαστικά (VIDEO).

Aς δούμε αναλυτικά τι προβλέπουν οι νέοι κανονισμοί που θα τεθούν σε ισχύ από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2016...

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

• Σε συνεργασία με τη FIA η Pirelli θα αποφασίζει πριν τον αγώνα για τις τρεις διαφορετικές γόμες που θα χρησιμοποιηθούν. Αυτή η πληροφορία θα αποστέλλεται στις ομάδες.

• Ο συνολικός αριθμός σετ ελαστικών που μπορεί να χρησιμοποιεί ο κάθε οδηγός σε ελεύθερες, κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα παραμένει ίδιος: 13.

• H Pirelli θα ορίζει δυο βασικά σετ ελαστικών που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στον αγώνα. Επιπλέον ένα σετ από την πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων γομών θα είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιηθεί μόνο στο Q3.

• Τα δυο βασικά σετ ελαστικών για τον αγώνα θα είναι από δυο διαφορετικές γόμες εκ των τριών διαθέσιμων για όλο το τριήμερο. Προφανώς τα βασικά σετ ελαστικών θα είναι ίδια για όλες τις ομάδες.

• Απομένουν 10 σετ ελαστικών για κάθε οδηγό που οι ομάδες μπορούν να επιλέξουν ελεύθερα τι τύπο γόμας θέλουν.

• Οι ομάδες πρέπει να κάνουν την επιλογή τους μέχρι ένα ορισμένο από την Pirelli χρονικό όριο. Θα ανακοινώνουν την απόφασή τους στη FIA που θα καθοδηγεί την Pirelli στο πόσα ελαστικά να παράγει. Οι επιλογές για κάθε μονοθέσιο/οδηγό θα παραμένουν μυστικές μέχρι 2 βδομάδες πριν τον αγώνα. Αν μια ομάδα δεν προκαθορίσει τα ελαστικά που θέλει εντός της προθεσμίας τότε ο ορισμός τους θα γίνεται από τη FIA.

• Από τη στιγμή που έχουν γίνει οι επιλογές για κάθε μονοθέσιο/οδηγό η FIA θα μοιράζει τυχαία τα ελαστικά που θα φέρουν όπως και σήμερα ειδικό ηλεκτρονικό ίχνος (barcode).

• Η επιλογή μιας ομάδας μπορεί να είναι διαφορετική για τον ένα οδηγό από τον άλλο.

• Οι γόμες ελαστικών θα ξεχωρίσουν με χρώματα όπως γίνονταν και ως σήμερα.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα

• Οι ομάδες θα έχουν την υποχρέωση να δίνουν πίσω κάποια σετ ελαστικών βάσει προγράμματος. Μπορούν οι ίδιες να αποφασίσουν ποια θα είναι αυτά. Το πρόγραμμα είναι:

1. Επιστροφή μιας τετράδας ελαστικών μετά τα πρώτα 40 λεπτά στο FP1.
2. Επιστροφή δεύτερης τετράδας ελαστικών μετά το FP1.
3. Επιστροφή δυο ακόμη τετράδων ελαστικών μετά το FP2.
4. Επιστροφή δυο ακόμη τετράδων ελαστικών μετά το FP3.

• Τα δυο βασικά σετ ελαστικών για τον αγώνα διατηρούνται υποχρεωτικά και δεν επιστρέφονται. Υποχρεωτικά τουλάχιστον ένα σετ από αυτά πρέπει να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα, εναπόκειται στην ομάδα να διαλέξει ποιο.

• Τα 10 ταχύτερα μονοθέσια στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών πρέπει να δώσουν πίσω το σετ της γόμας (σ.σ: η πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων) που τους δόθηκε ειδικά για χρήση στο Q3 (3η περίοδο κατατακτήριων δοκιμών). Επίσης υποχρεούνται να εκκινήσουν τον αγώνα με τα ελαστικά που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2 (σ.σ: αυτό ίσχυε και φέτος). Όσοι οδηγοί δεν προκρίθηκαν στο Q3 μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σετ που είχαν διαθέσιμο για αυτό το σκοπό, στον αγώνα.

Σημείωση:Οι χρωματισμοί από τους οποίους ξεχωρίζει ο τύπος της κάθε γόμας δεν πρόκειται να αλλάξουν. Οπότε έχουμε: P Zero Purple (ultrasoft), P Zero Red (supersoft), P Zero Yellow (soft), P Zero White (medium), P Zero Orange (hard), Cinturato Green (intermediate), Cinturato Blue (full wet).

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Formula 1: H τάξη του 2016

Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2016 (PHOTOS+VIDEOS)

ΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ FORMAT ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ