Οι απαιτήσεις από τα ελαστικά στην Κίνα

Οι απαιτήσεις από τα ελαστικά στην Κίνα

Το Σάββατο αναμένεται να δούμε επιτέλους δράση στην πίστα της Σαγκάης με τα ελαστικά να παίζουν καθοριστικό ρόλο

Μπορεί την πρώτη ημέρα του Grand Prix Κίνας για το 2017 να μη χρησιμοποιήθηκαν καθόλου τα σλικ ελαστικά της Pirelli ελέω της βροχής και της έλλειψης δράσης, αναμένεται όμως να μπουν για τα καλά στο παιχνίδι το Σάββατο! Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών θα αποτελέσει εντατικό μάθημα ενόψει των επίσημων διαδικασιών, καθώς οι ομάδες και οι οδηγοί θα προσπαθήσουν να χωρέσουν σε 60 λεπτά, τη δουλειά που κανονικά θα έκαναν σε 240!

Με τα νέα μονοθέσια και κυρίως με τα νέα ελαστικά, αυτή η επίσκεψη στη Διεθνή Πίστα της Σαγκάης αποτελεί ένα ταξίδι στο άγνωστο. Και το πόσο ανθεκτικά θα είναι τα ελαστικά σε αυτό το σιρκουί υψηλών ταχυτήτων, παραμένει ερωτηματικό καθώς ουδείς μπόρεσε να κάνει προσομοίωση κατατακτήριων ή αγώνα.

Η Pirelli έχει διαθέσιμες την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών με τα κόκκινα διακριτικά, τη μαλακή με τα κίτρινα και τη μέση με τα λευκά διακριτικά. Λογικά θα δούμε να χρησιμοποιούνται δύο από αυτές (το ελάχιστο που επιτρέπουν οι κανονισμοί) καθώς η θεωρητικά μικρότερη φθορά τους φέτος, ίσως οδηγήσει πολλούς σε στρατηγική ενός pit stop – το πολύ δύο (αυτή ήταν πέρυσι η στρατηγική νίκης).

Το σιρκουί αυτό κατασκευάστηκε το 2004 και είναι από τα εντυπωσιακότερα στο καλεντάρι. Ως δεξιόστροφο, καταπονεί περισσότερο το εμπρός αριστερά ελαστικό ενώ οι πιο απαιτητικές στροφές για τα τέσσερα μαύρα σημεία επαφής με το δρόμο είναι η ατελείωτη δεξιά πρώτη στροφή, καθώς και η στροφή 13. Χαρακτηριστικά της είναι οι μεγάλες ευθείες, εκεί τα ελαστικά αποβάλλουν θερμότητα και έτσι μειώνεται η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης.

 

Όπως συνέβη και στην Αυστραλία αλλά και στους τρεις αγώνες που ακολουθούν, όλοι οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους τις ίδιες γόμες ελαστικών: Επτά από την πιο μαλακή, τέσσερις από τη μεσαία και δυο από την σκληρότερη εκ των διαθεσίμων γομών. Όπως είπαμε, καμία δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα καθώς στο FP1 είδαμε μόνο τα βρόχινα και τα ενδιάμεσα ελαστικά. Πρέπει να σημειώσουμε κι αυτό ίσως έχει το ενδιαφέρον του ενόψει του αγώνα που προβλέπεται ξανά να βρέχει, πως η Pirelli παρέχει βρόχινα ελαστικά διαφορετικής γόμας με καλύτερη απόδοση σε πίστες με λείο ασφαλτοτάπητα, όπως αυτή της Κίνας.

Για τις απαιτήσεις του δεύτερου γύρου της σεζόν από τα ελαστικά, μίλησε ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola: "Επιλέξαμε τις μεσαίες γόμες της γκάμας μας, όμως περιμένουμε οι ομάδες να χρησιμοποιήσουν κυρίως την μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα. Αυτό μέχρι ένα βαθμό εξαρτάται από τον απρόβλεπτο καιρό. Από τη μέση γόμα είναι διαθέσιμα μόνο 2 σετ. Στο παρελθόν είχαμε τοπικές παραμορφώσεις λόγω υπερθέρμανσης στην Κίνα καθώς στο τέλος των μεγάλων ευθειών υπάρχουν κλειστές στροφές. Στις δοκιμές της Βαρκελώνης καταγράψαμε ότι οι παραμορφώσεις έχουν γενικά μειωθεί φέτος, θα είναι καλό να το επιβεβαιώσουμε και εδώ αυτό. Αν βρέχει και πιθανόν έχει κρύο, θα παρέχουμε στις ομάδες βρόχινα ελαστικά με διαφορετική γόμα με στόχο να έχουν οι οδηγοί περισσότερη πρόσφυση".

Photo credits: Pirelli Press Area

 

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Χάρτης: Που ζούνε οι περισσότερες γυναίκες στην Ευρώπη

Ποιες είναι οι ελάχιστες χώρες όπου οι άνδρες έχουν "το πάνω χέρι". Πως διαμορφώνονται οι ισορροπίες στην Ελλάδα και πόσο έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση 

Πριν από όλα ήταν το 'Comfuzio'

Το ‘Ράδιο Αρβύλα’ επέστρεψε για 11η σεζόν και εμείς θυμόμαστε την πρώτη εμφάνιση τους στην ΕΡΤ3.

Σάλμα Χάγιεκ: Ο Γουάινσταϊν με ανάγκασε να κάνω λεσβιακή σκηνή

Η ηθοποιός έγραψε κείμενο στο οποίο περιγράφει τον τρόπο που ο Γουάινσταιν προσπάθησε να την εξευτελίσει αποκαλώντας τον "τέρας" με μακιαβελικές συμπεριφορές

Γιατί το pilates είναι (και) αντρική υπόθεση

Αυτήν την εβδομάδα ξεφεύγουμε από μεθόδους με ασκήσεις ταχυδύναμης και έκρηξης και ασχολούμαστε με ένα θέμα που πολλοί άντρες θεωρούν ταμπού και γυναικείο.

Μετά το πορνό τι; Εννέα πορνοστάρ αποκαλύπτουν πώς συνέχισαν την καριέρα τους

Υπάρχει... ζωή μετά το πορνό; Προφανώς και ναι, αν και δεν είναι πάντα εύκολη ή στρωμένη με ροδοπέταλα. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν πρώην πορνοστάρ που έκαναν "στροφή" στην καριέρα τους, έχοντας κλείσει τον κύκλο του σε μία απαιτητική όσο και αμείλικτη βιομηχανία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΚΟΡΥΦΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τέλος μίας σχέσης

Τις επόμενες ώρες αναμένονται καθοριστικές εξελίξεις σε ότι αφορά στη διακοπή της συνεργασίας της McLaren με τη Honda.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24