Η ανταλλαγή που ποτέ δεν έγινε!

Η ανταλλαγή που ποτέ δεν έγινε!

O Fernando Alonso αποκάλυψε το παρασκήνιο για την ανταλλαγή του με τον Lewis Hamilton που δεν έγινε τελικά ποτέ.

Οι φήμες που ήθελαν τον Fernando Alonso να φλερτάρει με την Mercedes AMG Petronas για το 2015 επιβεβαιώθηκαν από τον ίδιο τον Ισπανό. Με δηλώσεις του στον ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό Cadena Ser ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποκάλυψε ότι το 2014 τέθηκε θέμα μετακίνησης του στη Mercedes το 2015, με τον Hamilton να ακολουθεί αντίθετη πορεία μετακομίζοντας στη Ferrari.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Θα θυμάστε ότι καθυστέρησε αρκετά η ανακοίνωση της μετακίνησης στο Αlonso στη McLaren, όπως επίσης και αυτή της ανανέωσης της συνεργασίας της Mercedes με τον Hamilton. Και ο λόγος προφανώς ήταν αυτός που αποκάλυψε ο Ισπανός. Γιατί δεν ευοδώθηκε η ανταλλαγή της 20ετίας; Γιατί δεν ήθελε η Scuderia.

«Ναι, ναι υπήρξε αυτή η πρόταση. Υπήρχαν οι προϋποθέσεις ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η ιδέα, αλλά εκείνη τη στιγμή η Ferrari δεν το ήθελε. Δεν ξέρω αν ο Hamilton το γνώριζε αυτό», δήλωσε ο Alonso και πρόσθεσε: «Βρισκόμασταν σε διαπραγματεύσεις με τη Ferrari προκειμένου να ανανεώσω μαζί τους μέχρι και το 2019, αλλά στο τέλος δεν με έπεισε και έτσι πήγα στη McLaren Honda».

Εξηγώντας την απόφασή του να αποχωρήσει από τη Scuderia και να επιστρέψει στη McLaren το 2015, είπε: «Είχα πρόταση στα χέρια μου να ανανεώσω μέχρι και το 2019 και δεν την αποδέχθηκα. Δεν γνωρίζω αν άλλος στη θέση μου θα έκανε το ίδιο, αλλά αυτός είμαι εγώ. Κάνω τις επιλογές μου με βάση το ένστικτό μου και την γαλήνη του μυαλού μου, την οποία δεν είχα στη Ferrari γιατί ήταν εξαντλητικό, τόσο από φυσικής όσο και από ψυχολογικής άποψης, να δίνεις τα πάντα σε κάθε αγώνα. Αν αποδεχόμουν την πρότασή τους θα σήμαινε ότι θα ολοκλήρωνα την καριέρα μου στη Ferrari, πιθανότατα χωρίς να νικήσω ποτέ ξανά. Και το να τερματίζεις επί συνέχεια 2ος ήταν πολύ αγχωτικό, πολύ απαιτητικό, σωματικά και ψυχολογικά. Τερματίζαμε στη 2η θέση του Πρωταθλήματος και το κλίμα ήταν πένθιμο. Υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις από όλους: τους ίδιους τους ανθρώπους της ομάδας, τους οπαδούς, τον Τύπο. Η Ferrari είναι στη Formula 1 για να νικά και όταν δεν το καταφέρνει τότε επικρατεί χάος».

Κλείνοντας, ο 34χρονος πιλότος της McLaren είπε: «Πέρασα καλά τα χρόνια που ήμουν στη Ferrari, αλλά τώρα νομίζω ότι ευχαριστιέμαι περισσότερο την F1, ασχέτως αν πέρσι ήμουν πολύ πιο πίσω τους. Ελπίζω ότι φέτος θα κλείσουμε τη διαφορά. Και σκέφτηκα πως δεν υπάρχει πραγματική πιθανότητα να νικήσω με τη Ferrari. Πέρσι δεν τα κατάφεραν και καλώς εχόντων των πραγμάτων φέτος θα έχουν καλύτερη ευκαιρία, αλλά εξακολουθώ να αμφιβάλω γι' αυτό. Το να ξεκινήσω λοιπόν κάτι καινούργιο ήταν αυτό που χρειαζόμουν στην καριέρα μου».

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Πως θα αλλάξει η Formula 1 το 2017

Καθυστερεί το νέο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών!

Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2016 (PHOTOS+VIDEOS)

SHARE:

BEST OF NETWORK

Τρομακτικό βίντεο: Φορτηγό 'σαρώνει' σπίτια

Πέντε νεκρούς και συντρίμμια άφησε πίσω του φορτηγό, που έπεσε με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε σειρά σπιτιών (vids)

Τα κορυφαία αυτοκίνητα που περιμένουμε το 2017

Νέα χρονιά, νέες προσδοκίες για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που μέσα στο έτος που διανύουμε παρουσιάζουν 17 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, για κάθε βαλάντιο και κάθε γούστο.

Ο ελληνικός πληθυσμός, ένας από τους λιγότερο προσδιορισμένους γενετικά

Αποκωδικοποιώντας το ανθρώπινο DNA. Τα "λάθη" που μας κάνουν μοναδικούς, η ανάλυση γενετικού υλικού για ανίχνευση μελλοντικών παθήσεων, τα τεστ για τον κληρονομικό καρκίνο και η "δίαιτα του Θεού". Η βραβευμένη ερευνήτρια Γενετικής, Δρ. Αντιγόνη Δήμα απαντά στο NEWS 247 λίγο πριν το Συνέδριο Game Changer in Women of Influence

Πώς θα προστατεύσεις το δέρμα σου από το κρύο

Καταπολέμησε την ξηρή επιδερμίδα σου γενναία, δυναμικά και αποτελεσματικά.

Μηχανή του Χρόνου: Τι κάνει σήμερα ο Ριτζ από τη σειρά 'Τόλμη και Γοητεία'

Στα 65 του πια ο Ριτζ από τη σειρά «Τόλμη και Γοητεία», χορεύει στο dancing with the stars, παίζει μπάσο με το συγκρότημά του και εμφανίζεται σε τηλεοπτική σειρά

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24