Η ανταλλαγή που ποτέ δεν έγινε!

Η ανταλλαγή που ποτέ δεν έγινε!

O Fernando Alonso αποκάλυψε το παρασκήνιο για την ανταλλαγή του με τον Lewis Hamilton που δεν έγινε τελικά ποτέ.

Οι φήμες που ήθελαν τον Fernando Alonso να φλερτάρει με την Mercedes AMG Petronas για το 2015 επιβεβαιώθηκαν από τον ίδιο τον Ισπανό. Με δηλώσεις του στον ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό Cadena Ser ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποκάλυψε ότι το 2014 τέθηκε θέμα μετακίνησης του στη Mercedes το 2015, με τον Hamilton να ακολουθεί αντίθετη πορεία μετακομίζοντας στη Ferrari.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Θα θυμάστε ότι καθυστέρησε αρκετά η ανακοίνωση της μετακίνησης στο Αlonso στη McLaren, όπως επίσης και αυτή της ανανέωσης της συνεργασίας της Mercedes με τον Hamilton. Και ο λόγος προφανώς ήταν αυτός που αποκάλυψε ο Ισπανός. Γιατί δεν ευοδώθηκε η ανταλλαγή της 20ετίας; Γιατί δεν ήθελε η Scuderia.

«Ναι, ναι υπήρξε αυτή η πρόταση. Υπήρχαν οι προϋποθέσεις ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η ιδέα, αλλά εκείνη τη στιγμή η Ferrari δεν το ήθελε. Δεν ξέρω αν ο Hamilton το γνώριζε αυτό», δήλωσε ο Alonso και πρόσθεσε: «Βρισκόμασταν σε διαπραγματεύσεις με τη Ferrari προκειμένου να ανανεώσω μαζί τους μέχρι και το 2019, αλλά στο τέλος δεν με έπεισε και έτσι πήγα στη McLaren Honda».

Εξηγώντας την απόφασή του να αποχωρήσει από τη Scuderia και να επιστρέψει στη McLaren το 2015, είπε: «Είχα πρόταση στα χέρια μου να ανανεώσω μέχρι και το 2019 και δεν την αποδέχθηκα. Δεν γνωρίζω αν άλλος στη θέση μου θα έκανε το ίδιο, αλλά αυτός είμαι εγώ. Κάνω τις επιλογές μου με βάση το ένστικτό μου και την γαλήνη του μυαλού μου, την οποία δεν είχα στη Ferrari γιατί ήταν εξαντλητικό, τόσο από φυσικής όσο και από ψυχολογικής άποψης, να δίνεις τα πάντα σε κάθε αγώνα. Αν αποδεχόμουν την πρότασή τους θα σήμαινε ότι θα ολοκλήρωνα την καριέρα μου στη Ferrari, πιθανότατα χωρίς να νικήσω ποτέ ξανά. Και το να τερματίζεις επί συνέχεια 2ος ήταν πολύ αγχωτικό, πολύ απαιτητικό, σωματικά και ψυχολογικά. Τερματίζαμε στη 2η θέση του Πρωταθλήματος και το κλίμα ήταν πένθιμο. Υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις από όλους: τους ίδιους τους ανθρώπους της ομάδας, τους οπαδούς, τον Τύπο. Η Ferrari είναι στη Formula 1 για να νικά και όταν δεν το καταφέρνει τότε επικρατεί χάος».

Κλείνοντας, ο 34χρονος πιλότος της McLaren είπε: «Πέρασα καλά τα χρόνια που ήμουν στη Ferrari, αλλά τώρα νομίζω ότι ευχαριστιέμαι περισσότερο την F1, ασχέτως αν πέρσι ήμουν πολύ πιο πίσω τους. Ελπίζω ότι φέτος θα κλείσουμε τη διαφορά. Και σκέφτηκα πως δεν υπάρχει πραγματική πιθανότητα να νικήσω με τη Ferrari. Πέρσι δεν τα κατάφεραν και καλώς εχόντων των πραγμάτων φέτος θα έχουν καλύτερη ευκαιρία, αλλά εξακολουθώ να αμφιβάλω γι' αυτό. Το να ξεκινήσω λοιπόν κάτι καινούργιο ήταν αυτό που χρειαζόμουν στην καριέρα μου».

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Πως θα αλλάξει η Formula 1 το 2017

Καθυστερεί το νέο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών!

Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2016 (PHOTOS+VIDEOS)

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Παπαστράτος: Μετά από 86 χρόνια σταματάει την παραγωγή τσιγάρων στην Ελλάδα

Τέλος εποχής για μεγαλύτερη καπνοβιομηχανία της χώρας όπως την γνωρίζαμε. Ποια είναι η επόμενη ημέρα για την Παπαστράτος

7 απίθανοι τύποι που για κάποιο λόγο τους πιστέψαμε

Τσάκας, νερό του Καματερού και εξορκισμοί στην Scoan.

Τα Πανεπιστήμια που ανοίγουν όλες τις πόρτες για καριέρα

Δείτε ποια είναι τα εκπαιδευτικά ιδρύματα με τα πιο ισχυρά πτυχία επιχειρήσεων για το 2017

She is back: Η Sara Jean Underwood ξαναπήγε Χαβάη

Ήλιος, θάλασσα και μια γυμνή γυναίκα, χωρίς σακίδιο αυτή τη φορά.

Βίντεο σοκ: Η στιγμή που το αυτοκίνητο το τρομοκράτη πέφτει πάνω σε πεζούς

Βίντεο-ντοκουμέντο που δείχνει τον δράστη της επίθεσης στο Λονδίνο να ρίχνει το αυτοκίνητό του πάνω στους πεζούς στη Γέφυρα του Ουέστμινστερ. Μια γυναίκα πέφτει στον Τάμεση για να σωθεί

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24