Η ανάλυση της Pirelli για τον αγώνα της Κίνας

Η ανάλυση της Pirelli για τον αγώνα της Κίνας

Ευρεία ποικιλία στρατηγικών σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες του Πρωταθλήματος. Η ανάλυση της Pirelli για τον αγώνα της Κίνας μέσα από γραφηματα.

Ο Nico Rosberg της Mercedes AMG Petronas πήρε τη νίκη εκκινώντας από την pole στην Κίνα ακολουθώντας στρατηγική 2 επισκέψεων στα pits.

Ήταν ένας από τους πιο επεισοδιακούς και ανταγωνιστικούς αγώνες της χρονιάς. Η πλειονότητα των οδηγών χρησιμοποίησαν στρατηγική 3 αλλαγών ελαστικών. Ακόμη όμως και εκεί υπήρχαν πολλές διαφοροποιήσεις.

Ο Rosberg για να κερδίσει έκανε δυο αλλαγές χρησιμοποιώντας στρατηγική μαλακής/μαλακής/μέσης γόμας. Το ίδιο μοτίβο ακολούθησε και ο Felipe Massa με τη Williams που τερμάτισε 6ος.

Μια τελείως διαφορετική στρατηγική ακολούθησε ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton. Έκανε 5 αλλαγές ελαστικών στον αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση πίσω από το Massa παρότι εκκινούσε τελευταίος γιατί είχε ένα τεχνικό πρόβλημα στις δοκιμές.

Συνολικά 13 οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Αυτή ήταν μια ισχυρή επίδειξη του πόσο επηρέασαν οι νέοι κανονισμοί ελαστικών τις στρατηγικές. Πλέον είναι πιθανές πολύ περισσότερες τακτικές αγώνα.

"Οι περισσότερες ομάδες εκκίνησαν στο Κινέζικο Grand Prix χωρίς να έχουν συλλέξει όσα στοιχεία ήθελαν από δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα", σχολίασε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery και πρόσθεσε: "Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η χάραξη στρατηγικής να είναι ακόμη πιο δύσκολη, όμως ο Rosberg και η Mercedes πήραν τις σωστές αποφάσεις από τη στιγμή που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Αυτό δείχνει πως η σωστή χάραξη στρατηγικής ξεκινάει πριν τις κατατακτήριες δοκιμές.

Η Σανγκάη είναι μια από τις απαιτητικές πίστες της χρονιάς παραταύτα η νίκη του Rosberg ήρθε μόνο με δυο αλλαγές. Πίσω από το νικητή είδαμε μια ευρεία ποικιλία διαφορετικών προσεγγίσεων. Αυτό δεικνύει το πώς αξιοποιούν οι ομάδες τη δυνατότητα χρήσης τριών γομών φέτος και πόσο μεγάλη επίδραση έχει αυτό".

Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:

Μέση

Rosberg / 1:40.418

Hamilton / 1:40.662

Ricciardo / 1:41.015

Μαλακή

Verstappen / 1:40.399

Rosberg / 1:40.580

Nasr / 1:40.582

Πολύ μαλακή

Hulkenberg / 1:39.824

Grosjean / 1:39.923

Button / 1:40.298

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα

Mέση: Perez / 28 γύροι

Μαλακή: Vettel / 21 γύροι

Πολύ μαλακή: Vettel / 13 γύροι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

GP Κίνας - RACE: Συνεχίζει ακάθεκτος ο Rosberg!

Βαθμολογία οδηγών - κατασκευαστών

GP Κίνας - QP: O Rosberg στην pole, την έκπληξη ο Ricciardo!

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Μη δίνετε τη θέση σας σε ηλικιωμένους στα μέσα μεταφοράς

Ποιος ο λόγος που επιστήμονες μας συστήνουν να σκεφτούμε δύο φορές πριν σηκωθούμε σε τρένα και λεωφορεία για να καθίσουν άτομα μεγαλύτερης ηλικίας

Μέγας είσαι άνθρωπε και θαυμαστό το Ρίο-Αντίρριο

Ο Μένιος Σακελλαρόπουλος φόρεσε το κράνος του και μπήκε στα άδυτα της συγκλονιστικής γέφυρας, την οποία εμπνεύστηκε ο Χαρίλαος Τρικούπης πριν από 124 χρόνια.

BΙΝΤΕΟ: Τι συμβαίνει όταν ένα αυτοκίνητο πέφτει σε λακκούβα

Πόσο καταπονείται το όχημά μας τη στιγμή του ήχου που μισούμε να ακούμε

Το ‘Game of Thrones’ σού είπε την αποκάλυψη του φινάλε μερικές σεζόν πριν

(Μάλλον) δεν θα το θυμόταν ούτε και ο πιο λιωμένος.

 

ΚΟΡΥΦΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τέλος μίας σχέσης

Τις επόμενες ώρες αναμένονται καθοριστικές εξελίξεις σε ότι αφορά στη διακοπή της συνεργασίας της McLaren με τη Honda.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24