Η ανάλυση της Pirelli για τον αγώνα της Κίνας

Η ανάλυση της Pirelli για τον αγώνα της Κίνας

Ευρεία ποικιλία στρατηγικών σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες του Πρωταθλήματος. Η ανάλυση της Pirelli για τον αγώνα της Κίνας μέσα από γραφηματα.

Ο Nico Rosberg της Mercedes AMG Petronas πήρε τη νίκη εκκινώντας από την pole στην Κίνα ακολουθώντας στρατηγική 2 επισκέψεων στα pits.

Ήταν ένας από τους πιο επεισοδιακούς και ανταγωνιστικούς αγώνες της χρονιάς. Η πλειονότητα των οδηγών χρησιμοποίησαν στρατηγική 3 αλλαγών ελαστικών. Ακόμη όμως και εκεί υπήρχαν πολλές διαφοροποιήσεις.

Ο Rosberg για να κερδίσει έκανε δυο αλλαγές χρησιμοποιώντας στρατηγική μαλακής/μαλακής/μέσης γόμας. Το ίδιο μοτίβο ακολούθησε και ο Felipe Massa με τη Williams που τερμάτισε 6ος.

Μια τελείως διαφορετική στρατηγική ακολούθησε ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton. Έκανε 5 αλλαγές ελαστικών στον αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση πίσω από το Massa παρότι εκκινούσε τελευταίος γιατί είχε ένα τεχνικό πρόβλημα στις δοκιμές.

Συνολικά 13 οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Αυτή ήταν μια ισχυρή επίδειξη του πόσο επηρέασαν οι νέοι κανονισμοί ελαστικών τις στρατηγικές. Πλέον είναι πιθανές πολύ περισσότερες τακτικές αγώνα.

"Οι περισσότερες ομάδες εκκίνησαν στο Κινέζικο Grand Prix χωρίς να έχουν συλλέξει όσα στοιχεία ήθελαν από δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα", σχολίασε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery και πρόσθεσε: "Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η χάραξη στρατηγικής να είναι ακόμη πιο δύσκολη, όμως ο Rosberg και η Mercedes πήραν τις σωστές αποφάσεις από τη στιγμή που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Αυτό δείχνει πως η σωστή χάραξη στρατηγικής ξεκινάει πριν τις κατατακτήριες δοκιμές.

Η Σανγκάη είναι μια από τις απαιτητικές πίστες της χρονιάς παραταύτα η νίκη του Rosberg ήρθε μόνο με δυο αλλαγές. Πίσω από το νικητή είδαμε μια ευρεία ποικιλία διαφορετικών προσεγγίσεων. Αυτό δεικνύει το πώς αξιοποιούν οι ομάδες τη δυνατότητα χρήσης τριών γομών φέτος και πόσο μεγάλη επίδραση έχει αυτό".

Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:

Μέση

Rosberg / 1:40.418

Hamilton / 1:40.662

Ricciardo / 1:41.015

Μαλακή

Verstappen / 1:40.399

Rosberg / 1:40.580

Nasr / 1:40.582

Πολύ μαλακή

Hulkenberg / 1:39.824

Grosjean / 1:39.923

Button / 1:40.298

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα

Mέση: Perez / 28 γύροι

Μαλακή: Vettel / 21 γύροι

Πολύ μαλακή: Vettel / 13 γύροι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

GP Κίνας - RACE: Συνεχίζει ακάθεκτος ο Rosberg!

Βαθμολογία οδηγών - κατασκευαστών

GP Κίνας - QP: O Rosberg στην pole, την έκπληξη ο Ricciardo!

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Survivor: H μυστηριώδης εξαφάνιση της ματσέτας ανάβει φωτιές

Μόνο σε εύκολη υπόθεση δεν αναδεικνύεται η συμβίωση των δύο ομάδων στην ίδια παραλία. Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό ξεκίνησαν τα προβλήματα. Τι αποκάλυψε ο Αποστόλης Τότσικας

H κόρη του Magic Johnson κρύβει την μπάλα (στην παραλία)

H Elisa Johnson φαίνεται πως έχει πάρει το ταλέντο του πατέρα της στο να μαγεύει τα πλήθη.

Η Πάμελα Άντερσον ξαναχτυπά στα 50 με νέα καυτή φωτογράφιση

Το γνωστό sex symbol κλείνει σε δύο μήνες τα 50 και αποδεικνύει ότι δεν έχει "περάσει" ακόμη η μπογιά της

Οι 9 εντολές για το τέλειο burger

Δεν τις γράψαμε εμείς, αλλά ένας μετρ του είδους.

 

ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ FERNANDO ALONSO

Η εκδίκηση του Alonso

Ο Πάνος Σεϊτανίδης προσπαθεί να μπει στο μυαλό του απελπισμένου -από τα χάλια της McLaren - Honda- Fernando Alonso.

UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24