GP Μπαχρέιν: Ο Ράικονεν στην κορυφή της πρώτης μέρας

GP Μπαχρέιν: Ο Ράικονεν στην κορυφή της πρώτης μέρας

Μη ενδεικτική η τεράστια διαφορά 0,5 δευτ. της Ferrari από τις δύο Mercedes. Ο Κίμι Ράικονεν κινδυνεύει με τιμωρία λόγω απώλειας ενός τροχού μετά την έξοδο από τα πιτς.

Ο Κίμι Ράικονεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο καθώς οι δύο Ferrari είχαν διαφορά άνω του μισού δευτερολέπτου από τις Mercedes στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του 2ου φετινού αγώνα της Formula 1, στο Μπαχρέιν. Ωστόσο, για τη Ferrari τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως ακούγονται.

Πρώτον, ο Ράικονεν κινδυνεύει να δεχθεί ποινή θέσεων στην εκκίνηση διότι σε μία έξοδό του από τα πιτς αποδεσμεύτηκε ο εμπρός δεξιός τροχός - γεγονός που επισείει ποινή για λόγους ασφαλείας. Δεύτερον, η Scuderia πέτυχε τόσο καλούς χρόνους διότι, σύμφωνα με τη Mercedes, χρησιμοποίησε από σήμερα κιόλας ακραίες ρυθμίσεις των κινητήρων της - κάτι που η πρωταθλήτρια δεν έκανε.

Ο Κίμι, χωρίς να είναι ο μόνος, πέτυχε τον πρώτο χρόνο κάνοντας προσομοίωση δοκιμών κατάταξης, με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν και πάλι σε απόσταση αναπνοής πίσω του, στα 11 χιλιοστά του δευτερολέπτου, πριν και οι δύο στρέψουν την προσοχή τους στις συστοιχίες γύρων και στην προσομοίωση αγώνα.

 

Ενδεχομένως ο Λιούις Χάμιλτον να είχε πλησιάσει τις Ferrari περισσότερο από την τελική διαφορά των 0,655 δευτ. αν δεν έκανε ένα λανθασμένο οριακό φρενάρισμα στην πρώτη στροφή και αν δεν τον καθυστερούσε, στον γρήγορο γύρο του, ο Γιάν Μάγκνουσεν της Haas.

Παρόλα αυτά, ο Τότο Βολφ, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, υποστηρίζει ότι ο Χάμιλτον δεν θα μπορούσε να είχε φτάσει αρκετά κοντά στις Ferrari, διότι οι δύο Ferrari "είχαν αρκετά ακραία ρύθμιση του κινητήρα". Ο Αυστριακός συμπλήρωσε: "Γι' αυτόν τον λόγο, δεν ανησυχούμε, αν και έκαναν δύο καλούς γύρους. Είναι πολύ εντυπωσιακό: διαθέτουμε συστήματα GPS, και μπορούμε να παρακολουθούμε κάθε αυτοκίνητο".

"Μόλις κοιτάζεις τα δεδομένα, ξαφνικά [οι Ferrari] στις ευθείες κερδίζουν πολύ περισσότερο χρόνο, αλλά στις στροφές είναι το ίδιο. Μπορείς αυτό να το δεις με λεπτομέρεια, κι έτσι γίνεται αρκετά ξεκάθαρο στους μηχανικούς κατά πόσο ο καθένας έχεις αυξήσει την ισχύ του κινητήρα, και πόση άντωση παράγει, και πόση είναι η αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου του".

Η Mercedes, πάντως, χρησιμοποίησε αυτή την ακραία ρύθμιση του κινητήρα της στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων της Αυστραλίας, και εξάλλου ο Χάμιλτον δήλωσε στο παρασκήνιο του Μπαχρέιν ότι η Ferrari έχει πλέον φτάσει στα επίπεδα ισχύος που παράγει το μηχανικό σύνολο της Mercedes.

Πίσω από τη μονομαχία Ferrari-Mercedes, ακολούθησαν οι δύο Red Bull-Renault με τον Μαξ Φερστάπεν μόνο 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερο από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Εντυπωσιακός ήταν, ξανά, ο χρόνος του Πιέρ Γκασλί, που άφησε και πάλι εντυπωσιακές υποσχέσεις για τον κινητήρα της Honda όντας μισό δέκατο ταχύτερος από τη McLaren-Renault του Φερνάντο Αλόνσο.

F1 - GP ΜΠΑΧΡΕΪΝ 2018 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

 

 
SHARE

BEST OF NETWORK

8 φορές που μας έκλεψαν ξεδιάντροπα οι ξένοι

H Τζέλα Δελαφράγκα είναι μόνο η κορφή του παγόβουνου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24