FORMULA 1

GP Ιταλίας - FP1: Υπόθεση της Mercedes

MONTMELO, SPAIN - MAY 14: Nico Rosberg of Germany driving the (6) Mercedes AMG Petronas F1 Team Mercedes F1 WO7 Mercedes PU106C Hybrid turbo on track during final practice ahead of the Spanish Formula One Grand Prix at Circuit de Catalunya on May 14, 2016 in Montmelo, Spain.  (Photo by Mark Thompson/Getty Images)
MONTMELO, SPAIN - MAY 14: Nico Rosberg of Germany driving the (6) Mercedes AMG Petronas F1 Team Mercedes F1 WO7 Mercedes PU106C Hybrid turbo on track during final practice ahead of the Spanish Formula One Grand Prix at Circuit de Catalunya on May 14, 2016 in Montmelo, Spain. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) GETTY IMAGES

Χρησιμοποιώντας την super-soft γόμα της Pirelli στα μονοθέσιά τους, Nico Rosberg και Lewis Hamilton έκαναν το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του ιταλικού Grand Prix.

Χρησιμοποιώντας την super-soft γόμα της Pirelli στα μονοθέσιά τους, Nico Rosberg και Lewis Hamilton έκαναν το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του ιταλικού Grand Prix. O Γερμανός που δεν έχει νικήσει ποτέ στη Monza ήταν κατά δύο δέκατα ταχύτερος του Βρετανού ομόσταβλού του και πρωτοπόρου της βαθμολογίας, ο οποίος έχει εξαιρετική παράδοση στο "ναό της ταχύτητας" .

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Πίσω τους βρέθηκαν οι δύο πιλότοι της Ferrari με τον Kimi Raikkonen να κλείνει τη διαδικασία μπροστά από τον sebastian Vettel. Και οι δύο έχουν στη διάθεσή τους αναβαθμισμένες κινητήριες μονάδες με τη Scuderia που επιθυμεί διακαώς ένα καλό αποτέλεσμα επί ιταλικού εδάφους, να γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής που έχει ξοδέψει όλα τα tokens που είχε στη διάθεσή του από την αρχή της χρονιάς.

Μπορεί η διαφορά από τις Mercedes να ήταν στο δευτερόλεπτο ωστόσο και οι δύο σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους τους χρησιμοποιώντας την πιο αργή, μαλακή γόμα.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ FP1

Στην πέμπτη θέση πλασαρίστηκε ο Sergio Perez με την Sahara Force India, ενώ έκτος ήταν ο Romain Grosjean της Haas, ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύματα βρίσκεται πολύ κοντά στην επέκταση της συνεργασίας του με την ομάδα για ακόμα έναν χρόνο. Και οι δύο πέτυχαν τους καλύτερους χρόνους τους χρησιμοποιώντας super soft γόμες.

Έβδομος ήταν ο Valtteri Bottas της Williams, με τον Max Verstappen (Red Bull), να ακολουθεί. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Esteban Gutierrez (Haas) και ο Daniel Ricciardo (Red Bull).

Jenson Button, Max Verstappen και Sergio Perez είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το σύστημα προστασίας halο στα μονοθέσιά τους, με τον έμπειρο Βρετανό να είναι ο μόνος που πραγματοποίησε δύο γύρους με αυτό στη McLaren.

Πρόβλημα στο κιβώτιο αντιμετώπισε ο Fernando Alonso με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει μόλις 14 γύρους, ενώ περιορισμένη ήταν και η δραστηριότητα του Felipe Massa που έχασε 45 λεπτά λόγω προβλήματος στον κινητήρα της Williams.

Πόσα tokens απομένουν;

H Ferrari, όπως προαναφέραμε, είναι η πρώτη ομάδα που ξόδεψε και τα 32 tokens που είχε στη διάθεσή της για την αναβάθμιση της κινητήριας μονάδας της κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Η Honda έχει ξοδέψει μέχρι στιγμής 29 tokens, οπότε της απομένουν ακόμα τρία, ενώ η Mercedes έχει στη διάθεσή της ακόμα έξι.

Η Renault διαθέτει τα περισσότερα και με διαφορά tokens καθώς έχει ξοδέψει μόλις 11 μέχρι στιγμής. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος μπορεί να χρησιμοποιήσει ακόμα 21!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

Η μεγάλη "ανατριχίλα" του Vettel στη Monza το 2008 (video)
Pirelli: Preview του Ιταλικού GP στη Monza
VIDEOS: Το σοκαριστικό ατύχημα του Magnussen στο SPA
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ