GP Γαλλίας (FP1): Ταχύτερος ο Χάμιλτον, 1-2 η Mercedes

GP Γαλλίας (FP1): Ταχύτερος ο Χάμιλτον, 1-2 η Mercedes

Τους καλύτερους χρόνους στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά έκαναν οι δύο Mercedes στην επιστροφή της Formula 1 στην πίστα του Πολ Ρικάρ μετά από τρεις δεκαετίες.

H επιστροφή της Formula 1 στη Γαλλία μετά από 10 χρόνια στην πίστα του Πολ Ρικάρ μετά από 28, βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον και τη Mercedes στην πρώτη θέση των χρόνων των εναρκτήριων Ελεύθερων Δοκιμών του 8ου Γκραν Πρι της φετινής σεζόν.

Οι δοκιμές διακόπηκαν από ένα αρκετά ισχυρό ατύχημα του Μάρκους Έρικσον, ο οποίος έχασε τον έλεγχο της Sauber-Ferrari στην αρκετά υψηλής ταχύτητας δεξιά στροφή 11 - ταχύτητα που, ωστόσο, εκτονώθηκε σημαντικά μέχρι την πρόσκρουσή του στις προστατευτικές μπαριέρες. Άλλωστε, το σιρκουί του Πολ Ρικάρ είναι μια από τις ασφαλέστερες πίστες του κόσμου, μετά την αναδόμηση από τον ιδιοκτήτη της, Μπέρνι Έκλεστοουν, πριν από λίγα χρόνια.

Πίσω από τις δύο Mercedes, των Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, που έκαναν τους δύο πρώτους χρόνους με τα ultrasoft ελαστικά, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο και η RBR ακολούθησαν στα τρία δέκατα, ενώ η Ferrari δεν αποκάλυψε την πλήρη δυναμική της - παρότι ο Μπότας χαρακτήρισε τη Scuderia φαβορί για νίκη στη Γαλλία. Οι Κίμι Ράικονεν και Σεμπάστιαν Φέτελ έμειναν 8 δέκατα και ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον πρώτο χρόνο του Χάμιλτον.

Η Mercedes δεν χρησιμοποίησε στις πρώτες δοκιμές του Γαλλικού GP το νέο της κινητήρα. Ο Φέτελ, όπως και οι ομάδες της Renault, απέκτησαν τη νέα τους μονάδα ισχύος στο προηγούμενο Γκραν Πρι, του Καναδά, όμως οι οδηγοί της Mercedes φαίνεται ότι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή πριν τις δοκιμές κατάταξης του Σαββάτου για να μάθουν αν θα έχουν στο Πολ Ρικάρ τη νέα μονάδα της Mercedes.

Η απόφαση θα εξαρτηθεί από την ολοκλήρωση της διαδικασίας πλήρους επιβεβαίωσης της αξιοπιστίας του κινητήρα, η οποία εξελίσσεται στο Μπρίξουορθ. Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι οι μηχανολόγοι εκεί χρειάστηκαν και τη σημερινή ημέρα για να παρατηρήσουν την αξιοπιστία του κινητήρα στο δυναμόμετρο. Άλλωστε, αν η Mercedes τοποθετήσει ένα καινούριο σετ των παλιών μονάδων ισχύος αύριο, θα πρέπει θεωρητικά να το κρατήσει για επτά αγώνες.

Πίσω στις δοκιμές: οι Ράικονεν, Εστεμπάν Οκόν (Force India) και Έρικσον (πριν το ατύχημα) και Σαρλ Λεκλέρκ της Sauber ήταν τέσσερις από τους οδηγούς που είχαν μικροεξόδους και τετ-α-κε - κάτι αναμενόμενο, μέχρι να στρωθεί η πίστα με γόμα, καθώς και λόγω των απότομων ριπών του ανέμου στην πεδιάδα της Νότιας Γαλλίας που βρίσκεται το ένδοξο Πολ Ρικάρ.

Με την άλλη RBR ο Μαξ Φερστάπεν δεν βγήκε στις δοκιμές παρά μόνο μισή ώρα πριν το τέλος τους, σημειώνοντας τον έβδομο χρόνο, περίπου τρία δέκατα εμπρός από τον Πιέρ Γκασλύ με την Toro Rosso και με τον κινητήρα (Honda) που θα χρησιμοποιεί και ο ίδιος ο Φερστάπεν του χρόνου στη μητρική Red Bull.

GP ΓΑΛΛΙΑΣ 2018 - ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

 

Photo credits: AP Photo/Claude Paris

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Το αεροβιοδυναμικό πρόγραμμα που θα σε στεγνώσει

Μια προπόνηση με συνδυαστικές κινήσεις για γρήγορα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24