FORMULA 1

GP Αυστρίας (FP1-2): "Αόρατη" η αναβαθμισμένη Mercedes

Formel 1 - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Frankreich 2018. Valtteri Bottas 

Formula One - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, French GP 2018. Valtteri Bottas
Formel 1 - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Frankreich 2018. Valtteri Bottas Formula One - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, French GP 2018. Valtteri Bottas DAIMLER AG

Εντυπωσίασε στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστρίας η αναβαθμισμένη Mercedes W09 με τους Λιούις Χάμιλτον και Βαλτέρι Μπότας να κάνουν το 1-2 και στις δύο περιόδους.

Ο Λιούις Χάμιλτον και ο Βάλτερι Μπότας αξιοποίησαν στο μέγιστο την ανασχεδιασμένη και αεροδυναμικά αναβαθμισμένη Mercedes W09 για να σημειώσουν τους δύο ταχύτερους χρόνους και στις δύο περιόδους Ελεύθερων Δοκιμών που άνοιξαν την αυλαία του GP Αυστρίας, 9ου φετινού αγώνα της Formula 1.

Και στις δύο περιόδους οι οδηγοί της Mercedes χωρίστηκαν από ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Μάλιστα, στη δεύτερη περίοδο ο Χάμιλτον πέτυχε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με τα soft ελαστικά, που είναι σαφώς πιο αργά από την πιο μαλακή γόμα του τριημέρου, την ultrasoft – με την οποία, όμως, ο Άγγλος αντιμετώπισε προβλήματα υποστροφής.

Ο Μπότας έκανε τον καλύτερο χρόνο του με τα ultrasoft, ενώ με τα ίδια ελαστικά πλησιέστερος αντίπαλός των Mercedes, στα δυόμισι δέκατα του δευτερολέπτου, ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Ferrari. Τον Γερμανό ακολούθησαν, δύο δέκατα πίσω, οι Red Bull, με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο στο τέλος της ημέρας (με τα ενδιάμεσα supersoft ελαστικά) κατά ένα δέκατο ταχύτερο από τον Μαξ Φερστάπεν.

Η αναβάθμιση της Mercedes

Με την κυριαρχία της στις Ελεύθερες Δοκιμές της αυστριακής πίστας, η Mercedes άφησε τις πρώτες ενδείξεις ότι η διαφορά δυναμικότητάς της από τις Ferrari, Red Bull που προέκυψε με τη νέα μονάδα ισχύος που εισήγαγε στο προηγούμενο Γκραν Πρι της Γαλλίας, ίσως τώρα να αυξήθηκε περαιτέρω με την σημαντικότατη αεροδυναμική αναβάθμιση της W09.

Η βασικότερη αλλαγή στο μονοθέσιο της ομάδας του Μπράκλεϊ είναι οι ανασχεδιασμένοι πλευρικοί αεραγωγοί, οι οποίοι ήταν μέχρι στιγμής πιο συμβατικοί σε σχέση με της Ferrari. Τώρα, έχει βελτιωθεί σημαντικά τόσο η αεροδυναμική απόδοση της ροής του αέρα εξωτερικά στο κάτω μέρος τους, όσο και η ψύξη, και άρα η αξιοποίηση, του θερμικού κινητήρα.

Επίσης, το «ασημένιο βέλος» έχει ανασχεδιασμένη πίσω πτέρυγα, πτερύγια γύρω από τους αεραγωγούς των φρένων και επίσης καθρέπτες, για να προσθέσει στα οφέλη του νέου κινητήρα και λίγα δέκατα από την αεροδυναμική.

Επεισοδιακές δοκιμές

Και στις δύο περιόδους Ελεύθερων Δοκιμών της Αυστρία αρκετοί οδηγοί είχαν πλήθος εξόδων. Ο Φερστάπεν είχε ένα τετ-α-κε στην πρώτη περίοδο, ενώ ο Κίμι Ράικονεν, που έκανε τον 6ο χρόνο και στις δύο περιπτώσεις, βγήκε από το δρόμο στη δεύτερη, έχοντας προβλήματα με τα ultrasoft ελαστικά. Έξοδο είχε και ο Κέβιν Μάγκνουσεν, καθώς η Hass, με τον Δανό και τον Ρομέν Γκροζάν, ήταν και τις δύο φορές ταχύτερη των «υπόλοιπων» ομάδων.

Ακόμη, λόγω ζημιάς που έγινε στο δάπεδο της McLaren, ο Φερνάντο Αλόνσο ξόδεψε επίσης μεγάλο μέρος της δεύτερης περιόδου στο γκαράζ, κι έπειτα έχασε προς στιγμήν κι αυτός την επαφή με την άσφαλτο, ενώ το πρωί ο ομόλογός του Στόφελ Βαντόρν βγήκε στην αμμοπαγίδα και έσπασε την εμπρός πτέρυγα της MCL33. Αντίστοιχο πρόβλημα με το δάπεδο είχε και ο Ρικιάρντο, ενώ χτυπώντας βίαια στα κερμπς στη δεύτερη περίοδο ο Πιέρ Γκασλύ έσπασε την εμπρός αριστερή ανάρτηση της Toro Rosso και έμεινε στην αμμοπαγίδα.

GP ΑΥΣΤΡΙΑΣ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

GP Αυστρίας (FP1-2): "Αόρατη" η αναβαθμισμένη Mercedes

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

GP Αυστρίας (FP1-2): "Αόρατη" η αναβαθμισμένη Mercedes
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ