Φέτελ: "Δεν είχα επιλογή να μην μπω στα πιτς"

Φέτελ: "Δεν είχα επιλογή να μην μπω στα πιτς"

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αναφέρθηκε στην απόφαση της Ferrari να κάνει και δεύτερο πιτ-στοπ στο GP Ισπανίας - απόφαση που του κόστισε μια θέση στο βάθρο της Βαρκελώνης.

O Σεμπάστιαν Φέτελ υπεραμύνθηκε της απόφασης που έλαβε μαζί με τη Ferrari να κάνει και δεύτερο πιτ-στοπ στο GP Ισπανίας - απόφαση που του κόστισε μια θέση στο βάθρο της Βαρκελώνης, και έξι βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος της Formula 1.

Ο Γερμανός αντιμετώπισε προβλήματα υπέρμετρης φθοράς -ακόμα και- της μέσης γόμας που έβαλε στην πρώτη του στάση στα πιτς, και προσπάθησε να έχει το μικρότερο δυνατό κόστος του δεύτερου πιτ-στοπ μπαίνοντας για την αναπόφευκτη δεύτερη αλλαγή ελαστικών του υπό το καθεστώς του εικονικού οχήματος ασφαλείας (στην εγκατάλειψη του Εστεμπάν Οκόν).

"Η συμβουλή που είχα ήταν ότι δεν είχαμε την επιλογή να μείνουμε έξω. Φθείραμε τα ελαστικά ταχύτερα από τους άλλους, αν κι αυτό δείχνει λάθος", είπε ο Φέτελ. "(Με το τρίτο σετ ελαστικών) ήμασταν λίγο ταχύτεροι, τα ελαστικά μας ήταν πιο φρέσκα, αλλά στην πρόοδο των γύρων δεν είχαμε αρκετή ταχύτητα. Απλά δεν ήμασταν γρήγοροι. Ακόμα και στο τέλος τα ελαστικά μου δεν ήταν σε υγιή κατάσταση, παρότι ήταν τα λιγότερο παλιά όλων. Δεν πήγε άσχημα το τριήμερο, απλώς πρέπει να καταλάβουμε τι πρέπει να κάνουμε με τα ελαστικά".

Από το δεύτερο πιτ-στοπ του Φέτελ οι Βάλτερι Μπότας και Μαξ Φερστάπεν καρπώθηκαν στις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου, και ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, είπε ότι η Ferrari επέλεξε τη στρατηγική τοποθέτησης φρέσκων ελαστικών ώστε να έχει την πρόσφυση να περάσει τα προπορευόμενα μονοθέσια στην πίστα.

Ο Αυστριακός δήλωσε μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης ότι και η Mercedes εξέτασε αυτό το ενδεχόμενο, αλλά "βάσει της εμπειρίας που είχαμε (σ.σ. στη Σαγκάη) που πασχίζαμε να περάσουμε τον Μαξ (σ.σ. Φερστάπεν) έγινε για εμάς ξεκάθαρο ότι ήταν πιο σημαντικό να επιλέξουμε να κρατήσουμε τις θέσεις μας στην πίστα παρά να βγούμε με φρέσκα ελαστικά. Η Ferrari έκανε το αντίθετο – το είδαμε να δουλεύει για τον Φερστάπεν και τον Ρικιάρντο στη Σαγκάη, και νομίζω ότι αυτό σκεφτόταν η Ferrari. Είναι πάντα μια δύσκολη απόφαση αυτή, και καταλαβαίνω πλήρως γιατί την έλαβαν".

Για τους οδηγούς της Mercedes, αντίθετα, η αντοχή της μέσης γόμας μέχρι τέλους ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. "Προφανώς δεν είχαμε σκεφτεί ότι ήταν εφικτό να κάνουμε τον αγώνα αρκετά γρήγορα με μια στάση στα πιτς", τόνισε ο Μπότας, "όμως οι συνθήκες άλλαξαν και τα ελαστικά συμπεριφέρονταν καλύτερα από ό,τι περιμέναμε, σήμερα. Χαίρομαι που η ομάδα το εντόπισε αρκετά γρήγορα αυτό".

Photo Credits: Eurokinissi

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Αν λες 'καταδικάζω τη βία, αλλά' για τον Μπουτάρη, κάτι κάνεις πολύ λάθος

Μερικές σκέψεις για όσους τόλμησαν έστω να δικαιολογήσουν την άθλια επίθεση στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24