Φερστάπεν: "Ήταν, φυσικά, δικό μου λάθος"

Φερστάπεν: "Ήταν, φυσικά, δικό μου λάθος"

Ο Ολλανδός παραδέχθηκε το λάθος του στη σύγκρουση με τον Φέτελ, ενώ ο Γερμανός της Ferrari ήταν ψύχραιμος στις δηλώσεις του.

Ο Μαξ Φερστάπεν αποδέχθηκε πλήρως την ευθύνη για τη σύγκρουσή του με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που άφησε τον Γερμανό στην 8 θέση του Γκραν Πρι Κίνας και στέρησε και από τον ίδιο τον Ολλανδό μια ενδεχόμενη νίκη.

Ο Φερστάπεν, με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά από τον Γερμανό, προσπάθησε να τον περάσει ιδιαίτερα τολμηρά 14 γύρους πριν το τέλος, αλλά «εμβόλισε» τη Ferrari και προκάλεσε τετ-α-κε και των δύο οδηγών στο σημείο. Στη συνέχεια, ο Ολλανδός τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες με ποινή 10 δευτερολέπτων.

"Μπορούσα να δω ότι πάσχιζε με τα ελαστικά που είχε, και προσπαθούσε να φρενάρει αργά στις στροφές. Μπλόκαραν τα πίσω ελαστικά μου, και τον χτύπησα. Ήταν, φυσικά, δικό μου το λάθος. Δεν ήταν αυτό που ήθελα", είπε ο Ολλανδός.

"Είναι εύκολο να λέμε εκ των υστέρων ότι έπρεπε να είχα περιμένει, κι αυτή πιθανότατα θα ήταν η καλύτερη ιδέα, αλλά δυστυχώς συνέβη", συνέχισε. Σε ερώτηση αν είναι πέραν του δέοντος επιθετικός, απάντησε: "Προς το παρόν τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως θα ήθελα, φυσικά, αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ηρεμήσω; Δεν νομίζω. Είναι ατυχές ότι συμβαίνουν αυτά, αλλά πρέπει να αναλύσω τα πάντα και να επιστρέψω πιο δυνατός στους επόμενους αγώνες".

Φέτελ: Αυτά συμβαίνουν

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ προσέγγισε τον Φερστάπεν για να κάνει σαφή τη δυσαρέσκειά του. «Δεν τον είδα, παρά μόνο πολύ αργά. Του άφησα και κάποιο χώρο, επίσης», τόνισε ο Γερμανός.

"Για να είμαι ειλικρινής, περίμενα να είχε επιτεθεί νωρίτερα. Δεν είχα καμία πρόθεση να τον εμποδίσω, γιατί είχα δει και νωρίτερα με τον Ντάνιελ [Ρικιάρντο] ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να κάνω κάτι τέτοιο. Ήταν απλώς πολύ γρήγοροι, με τα φρέσκα ελαστικά.

Έτσι, δεν ήθελα να ρισκάρω για τον αγώνα μου. Όμως, έκανε ένα λάθος, μπλόκαρε, και αυτό συμβαίνει. Φαντάζομαι ότι έκανε λάθος υπολογισμό, και αυτό χάλασε το αποτέλεσμα και για τους δύο μας. Έχει κάνει πολλούς αγώνες, αλλά κάτι τέτοιο μπορεί να σου συμβεί ακόμα κι αν έχεις κάνει 300 αγώνες.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μέσα στο αυτοκίνητο οι αποφάσεις είναι πολύ δύσκολες, αλλά πρέπει όλα αυτά να τα έχεις στο μυαλό σου και να διασφαλίζεις ότι σε καμία περίπτωση δεν θα προκαλείς ατύχημα. Θα μπορούσε εύκολα να είχε σπάσει την μπροστινή του πτέρυγα, ή να είχε κλατάρισμα. Άρα, ήμασταν και οι δύο τυχεροί", κατέληξε ο οδηγός της Ferrari.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Walking Dead και Marvel: 10 τρέιλερ που πρέπει να δεις σήμερα

Όλα τα τρέιλερ που δεν πρέπει να χάσεις αυτή την εβδομάδα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24