Ελπίδες αναγέννησης της McLaren με τη νέα MCL33

Ελπίδες αναγέννησης της McLaren με τη νέα MCL33

H McLaren έκανε στις ελεύθερες δοκιμές της Βαρκελώνης τα πρώτα της χιλιόμετρα με τη "β" έκδοση της MCL33, που -εδώ και μέρες- χαρακτηρίζει ως το "αληθινό" της μονοθέσιο του 2018.

H McLaren έκανε στις ελεύθερες δοκιμές της Βαρκελώνης τα πρώτα της χιλιόμετρα με τη "β" έκδοση της MCL33, που -εδώ και μέρες- χαρακτηρίζει ως το "αληθινό" της μονοθέσιο του 2018 - και κατάφερε να πετύχει τον 9ο χρόνο με τον Στόφελ Βαντόρν, 1,463 δευτ. μακριά από τον ταχύτερο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, Λιούις Χάμιλτον.

Η ομάδα του Woking δεν δίστασε πρόσφατα να παραδεχτεί ότι στους πρώτους τέσσερις αγώνες της χρονιάς δεν πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει, ειδικά στην απόλυτη ταχύτητα του μονοθεσίου. Παρότι η MCL33 ήταν ανταγωνιστική στους αγώνες, κάνοντας αρκετά καλή διαχείριση των ελαστικών της, στις δοκιμές κατάταξης υστερούσε τόσο που σε καμία από τις τέσσερις φετινές συναντήσεις οι Φερνάντο Αλόνσο και Στόφελ Βαντόρν δεν κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα.

Με τη "β" έκδοση του μονοθεσίου της, η McLaren ελπίζει να το αλλάξει αυτό. Όπως φάνηκε στην πίστα του Μοντμελό, η κυριότερη αλλαγή επικεντρώνεται στο ιδιόμορφο ρύγχος του μονοθεσίου. Αυτό υιοθετεί λύσεις όπως οι μπροστινές εγκοπές της RBR ή τα πλευρικά πτερύγια της Sauber, αλλά εισάγει και νέες ιδέες της ίδιας της McLaren. Στόχος αυτών είναι να ελέγχουν τον αέρα που περνά κάτω από το ρύγχος.

Επιπλέον, τα ιδιαίτερα πτερύγια στις πλευρές του ρύγχους και οι βάσεις στήριξης της πτέρυγας, που παραπέμπουν στις ιδέες της Mercedes, αποσκοπούν στον έλεγχο των ροών του αέρα προς τα μικρά πτερύγια κάτω από το σασί. Άλλες σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στα πτερύγια σε όλο το ύψος του πλευρικούς αεραγωγού του μονοθεσίου, που βοηθούν στον έλεγχο των στροβιλισμών που προκαλούν οι εμπρός τροχοί.

Η McLaren δοκίμασε τα νέα της αεροδυναμικά εξαρτήματα σήμερα, χρησιμοποιώντας και ειδική μπογιά δοκιμών, και αναλύοντας τα δεδομένα θα αποφασίσει ποια από αυτά θα χρησιμοποιήσει στον αγώνα και ποια θα δοκιμάσει περαιτέρω στις δοκιμές της επόμενης εβδομάδας.

"Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό ραβδί που να μας εκτοξεύσει στην κορυφή της εκκίνησης σε μια νύχτα", προειδοποίησε ο Φερνάντο Αλόνσο. "Έχουμε εδώ την ευκαιρία να δοκιμάσουμε κάποια νέα πράγματα, να δούμε που βρισκόμαστε και να διαπιστώσουμε ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσουμε στο υπόλοιπο της χρονιάς. Νομίζω ότι είναι στο χέρι μας να κάνουμε τις αλλαγές μας να αποδώσουν, και να ελπίσουμε ότι οι αλλαγές των άλλων δεν θα δουλέψουν".

Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Ερίκ Μπουγέ, συμπλήρωσε: "Μπαίνουμε πιθανότατα σε νέα κατεύθυνση από τη Βαρκελώνη και μετά και δεν μπορεί κανείς να περιμένει, όπως είπε και ο Φερνάντο, να περάσουμε τους πάντες μεμιάς. Όλοι φέρνουν αναβαθμίσεις εδώ, ειδικά για τους πρώτους ευρωπαϊκούς αγώνες της χρονιάς. Στο Μονακό θα έχουμε ακόμα μία αναβάθμιση, στον Καναδά επίσης, όπως και στο Σίλβερστοουν. Αυτό θα κάνουμε σε κάθε αγώνα".

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Το αεροβιοδυναμικό πρόγραμμα που θα σε στεγνώσει

Μια προπόνηση με συνδυαστικές κινήσεις για γρήγορα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24