Δέκα χρόνια από τη ντροπή της Ιντιανάπολις - Formula 1 - SPORT 24

Δέκα χρόνια από τη "ντροπή" της Ιντιανάπολις

Δέκα χρόνια από τη "ντροπή" της Ιντιανάπολις

Το αμερικανικό κοινό έχασε όση εμπιστοσύνη είχε απομείνει πλέον στη Φόρμουλα 1 όταν είκοσι μονοθέσια συμμετείχαν στον γύρο προθέρμανσης/σχηματισμού, αλλά μόλις έξι πήραν εκκίνηση, εκ των οποίων μόνο οι δύο Ferrari ήταν ανταγωνιστικές (videos).

Στη Φόρμουλα 1 θυμούνται κάθε επέτειο, αλλά στην Αυστρία που βρίσκεται αυτές τις μέρες το "καραβάνι" των ταχύτερων οδηγών στον κόσμο, κανείς δεν θα θέλει να μιλήσει για τη συγκεκριμένη ημερομηνία: 18 Ιουνίου 2015. Την ημέρα του αγώνα του Grand Prix της Ιντιανάπολις το 2005.

Η Φόρμουλα 1 είχε πραγματοποιήσει την πολυπόθητη επιστροφή στην Αμερική και μάλιστα στη "μητρόπολη" των μηχανοκίνητων σπορ, την Ιντιανάπολις, όπου μέρος του διάσημου οβάλ χρησιμοποιούνταν στην πίστα. Την ημέρα του αγώνα ωστόσο οι Αμερικανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Φόρμουλα 1.

Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις δύο προμηθεύτριες ελαστικών, τη Bridgestone και τη Michelin, οδήγησε τη δεύτερη σε μια τραγική επιλογή, τα ελαστικά της φθείρονταν πολύ γρήγορα στη συγκεκριμένη πίστα. Συνέστησε στις επτά ομάδες που προμήθευε πως τα ελαστικά που είχε φέρει δεν θα άντεχαν περισσότερο από δέκα γύρους. Σύμφωνα με τους κανονισμούς εκείνης της χρονιάς απαγορευόταν η αλλαγή ελαστικών εν ώρα αγώνα.

Είχε προηγηθεί το ατύχημα του Ραλφ Σουμάχερ με την Toyota στις δοκιμές της Παρασκευής, όταν κλάταρε το ελαστικό του και ενώ κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα στο οβάλ. Ο Γερμανός οδηγός κατέληξε στο νοσοκομείο και μετά από διαβουλεύσεις, οι επτά ομάδες αποσύρθηκαν από τον αγώνα!

Το ατύχημα του Ραλφ Σουμάχερ:

Όλες οι ομάδες συμμετείχαν μόνο στο γύρο προθέρμανσης/σχηματισμού, προκειμένου να μην τιμωρηθούν. Όταν δόθηκε η εκκίνηση, μόλις έξι μονοθέσια βρίσκονταν στο grid, των ομάδων της Bridgestone. O Γιάρνο Τρούλι είχε δώσει στην Toyota την πρώτη της pole position στην ιστορία της στη Φόρμουλα 1, αλλά παρακολούθησε τον αγώνα-παρωδία από τα πιτ.

Από τα έξι μονοθέσια (Ferrari, Jordan-Toyota, Minardi-Cosworth) μονάχα οι δύο Ferrari ήταν ανταγωνιστικές και ο Μίχαελ Σουμάχερ πήρε μια από τις ευκολότερες νίκες στην καριέρα του. Ο δεύτερος οδηγός της Ferrari, ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, ήταν δεύτερος και τρίτος ο Πορτογάλος Τιάγκο Μοντέιρο της Jordan στο highlight της καριέρας του.

Η εκκίνηση:

Οι Αμερικανοί τίμησαν το συμβόλαιο τους και το 2007 ήταν η τελευταία φορά που η Ιντιανάπολις φιλοξένησε τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1. Από το 2012 το Grand Prix των ΗΠΑ διεξάγεται στο Όστιν του Τέξας. Η Michelin αποχώρησε από τη Φόρμουλα 1 και δέκα χρόνια μετά συζητάει την επάνοδο της στο σπορ που έχει μεγάλη παράδοση, για να ακολουθήσει χρόνια μετά η Bridgestone. Αυτό που δεν έχει αλλάξει τότε και σήμερα είναι οι συζητήσεις γύρω από το δρόμο που έχει πάρει η Φόρμουλα 1 και πως το κοινό που λατρεύει το σπορ, δεν μπορεί πλέον να ακολουθήσει.

SHARE:
SPECIAL EDITION

SPECIAL EDITION

Oι σέξι insta Πατρινές έχουν τις τύχες τις καλές

Μια insta ματιά σε μια πόλη που μας σερβίρει από μοντέλα διεθνούς εμβέλειας, επιστήμονες και 'προικισμένα' αηδόνια της πίστας μέχρι πορνοστάρ.

ΜΠΑΛΕΣ

ΜΠΑΛΕΣ

11 στιγμές που οι Έλληνες φίλαθλοι ξέχασαν τι θα πει πολιτισμός

Αποδοκιμασίες στους Ολυμπιακούς Αγώνες, κατάρες την ώρα του ενός λεπτού σιγή, φωτιές και μπανάνες. Είμαστε γενικά, μια ωραία ατμόσφαιρα.

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Η 'ασυγχώρητη' από τους Ρωμαίους παρθενία των Χριστιανών και η ποινή του δημόσιου βιασμού

Γιατί οι Ρωμαία αντιμετώπισαν την παρθενία των γυναικών που ασπάστηκαν το Χριστιανισμό ως μέγα εχθρό. Ο δήμιος αναλάμβανε την εκτέλεση του δημόσιο βιασμού τους ή ακόμη και ο ίδιος ο αυτοκράτορας

ΚΥΠΡΙΑΚΟ

ΚΥΠΡΙΑΚΟ

Γιαλλουρίδης στο NEWS 247: Να μην θυσιάσουμε την Κύπρο

Τους κινδύνους της «άνισης διαπραγμάτευσης» για την επίλυση του Κυπριακού υπογραμμίζει σε συνέντευξή του στο NEWS 247 o Καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής κ. Χριστόδουλος Γιαλλουρίδης, ο οποίος τονίζει ότι «η ελληνική πλευρά δεν διαπραγματεύεται με τους Τουρκοκύπριους, αλλά ουσιαστικά με την Άγκυρα»