Catalunya Test I: Η Ferrari που ελπίζει, η Mercedes που τρομάζει

Catalunya Test I: Η Ferrari που ελπίζει, η Mercedes που τρομάζει

Όλα όσα είδαμε στο πρώτο 4ήμερο χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ολοκληρώθηκε στο Montmelo και οι ομάδες που ξεχώρισαν.

Το πρώτο 4ήμερο χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ολοκληρώθηκε στο Montmelo με τις ομάδες να δίνουν ραντεβού στο ίδιο μέρος από την 1η έως και τις 4 Μαρτίου για το τελευταίο τεστ πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Οι ομάδες που ξεχώρισαν για διαφορετικούς λόγους η κάθε μια είναι η Ferrari που βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης τις τρεις από τις τέσσερις μέρες με το νέο μονοθέσιο να δείχνει ανταγωνιστικό και να αφήνει ικανοποιημένους τους Sebastian Vettel - Kimi Raikkonen.

«Η πρώτη αίσθηση είναι καλή. Ήταν ένα φυσιολογικό τεστ, με πολλούς τύπους ελαστικών, αλλά πάντα όλα είναι πολύ διαφορετικά απ' ότι σε έναν αγώνα», ανέφερε ο Raikkonen για να προσθέσει: «Με ένα μονοθέσιο νέο όπως αυτό πάντα υπάρχει κάτι για να δοκιμάσεις και είναι απαραίτητο να τα ελέγξεις όλα. Δεν γνωρίζω αν αυτό θα είναι ένα καλό μονοθέσιο, κανείς δεν μπορεί να το πει, αλλά υπάρχουν δυνατότητες. Κοιτάζουμε τους εαυτούς μας και προσπαθούμε να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα. Σίγουρα μπορούμε να βελτιωθούμε», σχολίασε ο Φινλανδός, ο τελευταίος Παγκόσμιος Πρωταθλητής με Ferrari, πίσω στο 2007.

Η άλλη ομάδα που έλαμψε και... τρόμαξε κόσμο με την αξιοπιστία του μονοθεσίου της είναι η Πρωταθλήτρια Mercedes με τους Lewis Hamilton - Nico Rosberg να πραγματοποιούν συνολικά 3,137.47 χιλιόμετρα στο κόκπιτ της F1 W07 Hybrid χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πιλότοι της Mercedes έριξαν το βάρος στη μέση γόμα της Pirelli, χωρίς να δοκιμάσουν καν τη μαλακή, την supersoft και τη νέα ultrasoft...

«Είναι απίστευτο δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Το μονοθέσιο πήγαινε και πήγαινε και πήγαινε...», σχολίασε στο τέλος των δοκιμών ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής για να προσθέσει: «Η αίσθηση είναι ότι πρόκειται για δυνατό και συμπαγές μονοθέσιο. Κερδίσαμε δύο Πρωταθλήματα και μπαίνοντας στην τρίτη χρονιά θα πίστευε κανείς πως είναι εύκολο να χάσουμε την αυτοσυγκέντρωσή μας. Όλοι όμως είναι πιο αφοσιωμένοι από πριν και έχουν κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά για να δημιουργήσουν όλο το 'πακέτο'».

Στη McLaren επικρατεί συγκρατημένη αισιοδοξία. Οι δοκιμές πήγαν σαφώς καλύτερα σε σχέση με πέρσι τέτοιο καιρό που μετά βίας το μονοθέσιο συμπλήρωνε γύρους.

Προβλήματα υπήρξαν απλά δεν ήταν τόσο μεγάλα όσο πέρσι. Την Τετάρτη ο Button έκανε 51 γύρους λόγω διαρροής στα υδραυλικά, ενώ η χειρότερη μέρα για την ομάδα από άποψη δραστηριότητας στην πίστα ήταν η Πέμπτη, που πάλι μια διαρροή -ψυκτικού αυτή τη φορά- υποχρέωσε τον Fernando Alonso να μείνει καθηλωμένος στο γκαράζ της ομάδας κάνοντας μόλις τρεις γύρους. Τα πρώτα σημάδια είναι ενθαρρυντικά, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί και στο επόμενο τεστ όταν και οι πιλότοι της ομάδας θα πρέπει να πιέσουν την MP4-31...

«Σίγουρα είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ' ότι πέρσι. Στο δεύτερο τεστ θα ρίξουμε το βάρος στις προσομοιώσεις αγώνα, στο set-up και στην απόδοση», ανέφερε ο επικεφαλής μηχανολογίας της ομάδας, Matt Morris.

Ας δούμε τις εντυπώσεις των πιλότων από τα νέα τους μονοθέσια...

Felipe Massa (Williams): «Το συμπέρασμα είναι ότι θα μπορούσαμε να είχαμε πάει καλύτερα. Δεν κάναμε τα χιλιόμετρα που θα θέλαμε. Η τελευταία μέρα ήταν αρνητική για μας, αλλά εύχομαι στις επόμενες δοκιμές να βελτιωθούμε».

Daniil Kvyat (Red Bull): «Βασικά σε αυτό το τεστ προσπαθήσαμε να δουλέψουμε βασικά πάνω στο μονοθέσιο. Δεν γνωρίζουμε τι κάνουν οι υπόλοιποι. Σίγουρα η κατάσταση δεν φαίνεται να έχει ανατραπεί σε σύγκριση με πέρσι. Προφανώς όμως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί στη Μελβούρνη όταν όλοι θα έχουν έτοιμα τα νέα τους μονοθέσια».

Kevin Magnussen (Renault): «Είμαι ευχαριστημένος γιατί κάναμε αρκετούς γύρους. Νομίζω ότι το γεγονός ότι συμπληρώσαμε τόσα πολλά χιλιόμετρα αυτήν την εβδομάδα σημαίνει ότι στο επόμενο τεστ θα περάσουμε περισσότερη ώρα σε θέματα που έχουν να κάνουν με την απόδοση και τη ρύθμιση του set-up».

Rio Haryanto (Manor): «Αισθάνομαι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο και με την ομάδα. Έχουμε χτίσει μια καλή σχέση τώρα. Ελπίζουμε να τα πάμε καλύτερα στις επόμενες δοκιμές. Έχω πολλά να μάθω ακόμα. Πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία και τις σωστές ρυθμίσεις στο set-up».

Felipe Nasr (Sauber): «Δουλέψαμε κυρίως πάνω στα ελαστικά και στο set-up, ενώ κάναμε και προσομοίωση αγώνα. Όλες αυτές οι πληροφορίες που συλλέξαμε θα είναι πολύ χρήσιμες για τη μετάβαση στο νέο μονοθέσιο την επόμενη εβδομάδα. Ήταν οι τελευταίες δοκιμές με το μονοθέσιο του 2015 και τώρα περιμένουμε να ξεκινήσουμε δοκιμές με το αυτοκίνητο του 2016».

Esteban Gutierrez (Haas): «Ήταν μια πολύ θετική εβδομάδα. Πετύχαμε όσα περιμέναμε που ήταν να αντιμετωπίσουμε όλα τα προβλήματα αξιοπιστίας που θα εμφανίζονταν. Τώρα θα πρέπει να δουλέψουμε για να τα λύσουμε μέχρι την άλλη εβδομάδα. Γενικότερα έχουμε καλή αίσθηση. Βρισκόμαστε ωστόσο σε πολύ πρώιμο στάδιο ακόμα ώστε να μπούμε στη διαδικασία να μιλήσουμε για την απόδοση και το πόσο ανταγωνιστικοί είμαστε. Νομίζω όμως πως διαθέτουμε ένα πολύ καλό αρχικό σημείο και στο επόμενο τεστ θα μάθουμε περισσότερα και θα πειραματιστούμε περισσότερο με το μονοθέσιο».

Max Verstappen (Toro Rosso): «Σίγουρα ο νέος κινητήρας πρέπει να βελτιωθεί αλλά είμαστε ήδη ευχαριστημένοι με αυτό που έχουμε. Δείχνει καλός. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει τόσο πολύ αίσθηση, προσπαθούμε να δουλέψουμε στο μονοθέσιο όπως κάνουν και οι άλλοι άλλωστε. Η κατάσταση δεν έχει αλλάξει άρδην από πέρσι αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει στη Μελβούρνη όταν όλοι 'ανοίξουν' τα μονοθέσιά τους».

Nico Hulkenberg (Force India): «Βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Το σημαντικό είναι ότι είμαστε σε θέση να κάνουμε πολλούς γύρους και έχουμε αρχίσει να πειραματιζόμαστε με διάφορα set-up. Ο αγώνας της Μελβούρνης δεν απέχει πολύ, αλλά κινούμαστε βάσει προγράμματος και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό. Ποτέ δεν ξέρεις τι κάνουν οι άλλες ομάδες, οπότε αφοσιωνόμαστε στη δουλειά μας».

Ενδιαφέροντα στατιστικά

Στους πίνακες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τους καλύτερους χρόνους συνολικά του 4ημέρου, αλλά και ανά ημέρα, καθώς επίσης και τους τύπους ελαστικών με τους οποίους σημειώθηκαν.

Επίσης, μπορείτε να δείτε τους καλύτερους χρόνους ανά γόμα, αλλά και τους περισσότερους γύρους που σημειώθηκαν με κάθε γόμα.

Τέλος, στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τα χιλιόμετρα που πραγματοποίησε συνολικά αυτό το 4ήμερο κάθε μονοθέσιο...

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Ο... καρχαρίας Bruce, οι πλάκες του Hamilton και ο Roscoe

Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2016 (PHOTOS+VIDEOS)

Catalunya Test - 22/2: Έλαμψαν Ferrari και Mercedes (VIDEO)

 

 

SHARE:

BEST OF NETWORK

ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΙΠΡΑ

13η σύνταξη και αναστολή ΦΠΑ στα νησιά με πρόσφυγες

Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε μέτρα από το πλεόνασμα του 2016. Ποιοι οι δικαιούχοι της 13ης σύνταξης που θα δοθεί αντισυμμετρικά στους χαμηλοσυνταξιούχους εν είδει έκτακτης ενίσχυσης αυτές τις γιορτές. "Η Ευρώπη χρωστά στους νησιώτες μας" τόνισε εξαγγέλλοντας αναστολή ΦΠΑ στα νησιά Βορείου και Ανατολικού Αιγαίου

POPCODE

Αυτό το βίντεο αποδεικνύει ότι δεν είναι πάντα κουλ να είσαι ο Spider-Man

Ανάμεσα στα πράγματα που δε θες να κάνεις στη ζωή σου, είναι και το motion capture.

ΚΟΥΙΖ

Τι είδους IQ έχεις;

Η λογική με το συναίσθημα κοντράρονται ανέκαθεν. Εσύ τι είδους δείκτη ευφυίας έχεις;

ΣΙΝΕΜΑ

Σταμάτα ό,τι κάνεις, έχουμε τρέιλερ του 'Baywatch'

Αυτό που λέει ο τίτλος και τίποτε άλλο βασικά.

TIME

Τα 'σατανικά' σύμβολα στην εικόνα του Τραμπ και ο Χίτλερ

Όλα όσα δεν προσέξατε στο εξώφυλλο του περιοδικού Time που απεικονίζει τον Ντόναλντ Τραμπ ως πρόσωπο της χρονιάς (Pics)

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24