FORMULA 1

Από την Κίνα επιστροφή στις κατατακτήριες του 2015!

MELBOURNE, AUSTRALIA - MARCH 19: Daniil Kvyat of Russia drives the (26) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB12 TAG Heuer waits in the Pitlane during qualifying for the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park on March 19, 2016 in Melbourne, Australia.  (Photo by Mark Thompson/Getty Images)
MELBOURNE, AUSTRALIA - MARCH 19: Daniil Kvyat of Russia drives the (26) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB12 TAG Heuer waits in the Pitlane during qualifying for the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park on March 19, 2016 in Melbourne, Australia. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) GETTY IMAGES

Από τον αγώνα της Κίνας η Formula 1 επιστρέφει στο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών που ίσχυε μέχρι και το 2015.

Από τον αγώνα της Κίνας η Formula 1 επιστρέφει στο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών που ίσχυε μέχρι και το 2015. Αυτό αποφασίστηκε με συνοπτικές διαδικασίες την Πέμπτη, έπειτα από την επιστολή-απαίτηση που απέστειλαν οι επικεφαλής των 11 ομάδων που παίρνουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στους αρμόδιους.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Σε αυτήν οι ομάδες ξεκαθάριζαν πως δεν πρόκειται να δεχθούν καμία άλλη λύση και ζητούσαν ομόφωνα την επιστροφή στο περσινό σύστημα.

Από τη στιγμή λοιπόν που υπήρχε καθολική συμφωνία, Bernie Ecclestone και Jean Todt δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο από το να κάνουν δεκτό το αίτημα των ομάδων.

Από τον επόμενο αγώνα, λοιπόν, που θα διεξαχθεί στην Κίνα στις 17 Απριλίου, καταργείται το νέο format το οποίο κράτησε μόλις για δύο αγώνες και που κάθε άλλο παρά πετυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί. Λίγοι έως ελάχιστοι θα θυμούνται στο μέλλον το σύστημα του αποκλεισμού ανά 90 δευτερόλεπτα που σκαρφίστηκαν και υιοθέτησαν οι ιθύνοντες λίγο πριν την έναρξη της σεζόν προκαλώντας αναστάτωση τόσο στις ομάδες όσο και στους θεατές...

Το κεφάλαιο κατατακτήριες δοκιμές θα ανοίξει πάλι αργότερα μέσα στη χρονιά ενόψει του 2017.

Τι θα ισχύσει από δω και πέρα...

Tα Q1, Q2, Q3 θα διατηρηθούν με τη διάρκειά τους να είναι 18, 15 και 12 λεπτά αντίστοιχα. Σε κάθε ένα από αυτά θα αποκλείονται από τη συνέχεια οι πιο αργοί πιλότοι. Φέτος που έχουμε 22 πιλότους θα υπάρχουν και περισσότεροι αποκλεισμοί σε σχέση με το 2015 που οι συμμετοχές ήταν 20.

Έτσι, στο Q1 και στο Q2 θα αποκλείονται έξι οδηγοί -12 συνολικά-, με τους 10 εναπομείναντες να παλεύουν χωρίς περιορισμούς για την pole position στο Q3.

Η αντίδραση της Red Bull για την επιστροφή στο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών του 2015...

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

«Το 2017 ο Max θα αγωνίζεται σε κορυφαία ομάδα»

VIDEO: Tο άλλο πρόσωπο του Hamilton

Και στην έρημο, Grosjean!

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ