Γ. ΣΕΡΕΤΗΣ

"Χ"ειρόφρενο με αστοχία-σημαιάκι

Στραματσόνι

"Χ"ειρόφρενο με αστοχία-σημαιάκι

Ενα “πεταμένο” με... χαλαρότητα πρώτο ημίχρονο, πέντε χαμένες ευκαιρίες, πρώτη απώλεια βαθμών στο Αγρίνιο από τον αξιοπρεπή, αλλά σε γενικές γραμμές ακίνδυνο και ειδικά στο β΄μέρος “ξεφουσκωμένο” Παναιτωλικό.

Πάνω – κάτω αυτή είναι η σούμα για τον Παναθηναϊκό (που ήδη γκρινιάζει για τον βοηθό Λάμπρου), ο οποίος πήρε κακή απόδοση από πολλούς σημαντικούς παίκτες του, αλλά ακόμη κι έτσι θα μπορούσε να φύγει με τρίποντο από το πιο δύσκολο ματς της πρώτης πεντάδας αγώνων του στο εφετινό πρωτάθλημα. Πέταξε την ευκαιρία για 5/5, καθώς στα δύο επόμενα παιχνίδια υποδέχεται τον Αστέρα Τρίπολης και την Ξάνθη, αλλά ασφαλώς το πρωτάθλημα δεν τελειώνει απόψε...
 

Οι τρεις “ποδοσφαιρικοί” λόγοι στους οποίους οφείλεται η ισοπαλία του Παναθηναϊκού είναι κατά σειρά “βαρύτητας οι εξής...

1. Η “χαλαρή” αντιμετώπιση του πρώτου ημιχρόνου, σε συνδυασμό με την πειθαρχημένη αντιμετώπιση του ματς από τον Παναιτωλικό, ο οποίος είχε καλά τρεξίματα, πίεση σε Λεντέσμα – Ζέκα και απέφυγε τα ατομικά σφάλματα. Ο Κουλιμπαλί δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί επιθετικά όπως ο Χουλτ (πρόβλημα "αναπτυξιακό" από την καλύτερη πτέρυγα του Παναθηναϊκού), ο Ιμπάρμπο έπαιξε πολύ μακριά από τον Μπεργκ, οι δυο στόπερ δεν πήραν όσα μέτρα μπορούσαν για να “ανεβάσουν” και Ζέκα – Λεντέσμα...

Αυτού του είδους η “κυριλέ” συμπεριφορά του Παναθηναϊκού αποτυπώθηκε και στον πολύ “άνετο” τρόπο με τον οποίο σπαταλά ο Μπεργκ την ευκαιρία στο 5' από την υπέροχη πάσα του Λεντέσμα (σουτάρει υπό πίεση αντί να πασάρει στον αμαρκάριστο Λουντ) και από την επίσης λανθασμένη επιλογή του Φινλανδού πέντε λεπτά αργότερα, όταν σουτάρει πάλι από πλάγια αντί να “σπάσει” τη μπάλα στο ύψος του πέναλτι.

2. Στις χαμένες ευκαιρίες του (συνολικά τέσσερις) στο καλύτερο χρονικό διάστημά του, δηλαδή στο 55' – 70'. Και στις τέσσερις πρωταγωνιστεί ο Ρόμπιν Λουντ. Δύο ως εκτελεστής και δύο ως δημιουργός, στις αποκρούσεις Τσοκάνη και Τομανέ επί της γραμμής!

3. Στις λανθασμένες επιλογές του Αντρέα Στραματσόνι με την αντικατάσταση των δυο πιο παραγωγικών μέσων του μέσα σε οκτώ λεπτά. Αντικατέστησε με τον Βιγιαφάνιες στο 65' τον Γουακάσο που έκλεβε, μοίραζε, έτρεχε τις μπάλες και είχε “ηρεμήσει” στο β΄ μέρος, όντας πολύ πιο συγκεντρωμένος. Και στο 74' τον Λουντ που ήταν παντού, με τον Εμποκού. Θα έπρεπε να είχε αλλάξει τον Λεντέσμα με τον Βιγιαφάνιες, περνώντας τον Λουντ “οκτάρι” και τον “Βίγια” δεκάρι. Και ταυτόχρονα τον Ιμπάρμπο με τον Εμποκού. Απλό ήταν, όχι δύσκολο. “Φώναζε” το ματς ότι πήγαινε για το 0-1 και μετά το 68' ο Παναθηναϊκός δεν δημιούργησε ούτε μισή "καθαρή" φάση!

ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ Ο ΒΟΗΘΟΣ

Όσο για τη διαιτησία, για την οποία ήδη πρόλαβε ο Παναθηναϊκός να τοποθετηθεί; Ο δεύτερος βοηθός Bασίλης Λάμπρου (Ανατολικής Αττικής) καλείται να μείνει εκτός ορισμών για 4-5 αγωνιστικές, να ανοίξει ξανά το ωραίο καινούριο βιβλίο που έδειχνε με περηφάνια στη Nova ο Κύρος Βασσάρας και να κάνει επανάληψη στους κανονισμούς για το οφσάιντ. Ειδικά για το τι αναφέρεται όταν ο επιτιθέμενος βρίσκεται στην ίδια ευθεία με τον αμυνόμενο.

Σε τρεις περιπτώσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους υπέδειξε σε θέση οφσάιντ παίκτες του Παναθηναϊκού ενώ βρίσκονταν στην ίδια ευθεία με αμυντικούς του Παναιτωλικού (15' Λουντ, 35' – 42' Μπεργκ), μια εξ αυτών μάλιστα (η τελευταία στο 42') ήταν σημαντική, διότι ο Σουηδός έδωσε ασίστ στον Λουντ που... μπήκε με τη μπάλα μέσα στα δίχτυα. Δεν θα είχα πρόβλημα αν ήταν μία. Ηταν τρεις όμως. Τρεις και ίδιες!

ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ

Δεν έχασε δυο βαθμούς ο Παναθηναϊκός από τον βοηθό. Και θα είναι λάθος του αν επιμείνει να σχολιάζει μέσω κύκλων και μοιρογνωμόνιων τον Λάμπρου. Τους έχασε τους βαθμούς επειδή στο πρώτο ημίχρονο ήταν νωχελικός/εγκλωβισμένος και επειδή στο β' μέρος έχασε τέσσερις ευκαιρίες όταν πίεσε ασφυκτικά (κάπως έτσι τα είπε ο κορυφαίος αλλά και μοιραίος για την ομάδα του, Ρόμπιν Λουντ) και εν συνεχεία αποδιοργανώθηκε από τις αλλαγές του Στραματσόνι. Ο κύριος Λάμπρου, όμως, ωφέλιμο για την ελληνική διαιτησία θα ήταν να ξεκουραστεί για δυο μήνες και να επανέλθει βελτιωμένος σε... δράση, έχοντας φρεσκάρει τη μνήμη του και τις γνώσεις του.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Στιλ 6 - Μέστο 5, Κουλιμπαλί 4, Μολέδο 6, Ιβανόφ 5 - Λεντέσμα 5, Ζέκα 6 - Ιμπάρμπο 4, Γουακάσο 6, Λουντ 7 – Μπεργκ 6.

ΑΛΛΑΓΕΣ: Εμποκού 4, Βιγιαφάνιες 3, Ρινάλντι 4.





SHARE:

TOP GUNS

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕΡΕΤΗΣ

Mεγάλωσε γράφοντας στα μαθητικά τετράδιά του τα στατιστικά όλων των αγώνων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και η θεά Τύχη του έδειξε το δρόμο από ένα τηλεφώνημα του αείμνηστου Γιώργου Παγιωτέλη στην “Αθλητική Ηχώ” πριν από 22 χρόνια. Μπουσούλησε στον “902 αριστερά στα Fm” με ελεύθερο ρεπορτάζ, εξ ου και η λατρεία του για το ραδιόφωνο, το οποίο θεωρεί πιο ζεστό, άμεσο και αγαπημένο μέσο εις τους αιώνες των αιώνων. Σκράπας στα new media και στις νέες τεχνολογίες, τρέχει μπας και προλάβει τις εξελίξεις παντού και η 24media του παρέχει μια θαυμάσια ευκαιρία. Θιασώτης της σχεδόν εξαφανισμένης μαχητικής και ερευνητικής δημοσιογραφίας, ψάχνει πάντα χρόνο που δεν βρίσκει για κολύμπι, διάβασμα, ταινίες, ταξίδια, τσίπουρα και ποτά. Όπως όλοι…

BEST OF NETWORK

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Το δώρο του Πούτιν στην κόρη του ύψους 30 εκατ. δολαρίων

Ιδιαίτερα γενναιόδωρος ο δήμος Μόσχας, ο οποίος ενέκρινε την χρηματοδότηση για την κατασκευή του μοναδικού σε παγκόσμια κλίμακα ακροβατικού κέντρου. Θα διαθέτει και ελικοδρόμιο (pics)

ΣΙΝΕΜΑ

Στο ‘War for the Planet of the Apes’, η ιστορία του κόσμου σου θα αλλάξει

Οι πίθηκοι (ξανα)πήραν τα όπλα τους.

ΦΡΙΚΗ ΣΤΗ ΦΩΚΙΔΑ

15χρονη έπεσε θύμα βιασμού από τον αδερφό της

Μέσα σε ένα αρρωστημένο οικογενειακό περιβάλλον ζούσε μία άτυχη 15χρονη σε περιοχή της Φωκίδας. Την κακοποιούσαν ο αδερφός και η μητέρα της

HOT RIGHT NOW

Ο χορός της Emily Ratajkowski σκίζει (ακόμα και τα ρούχα της)

Υπο φυσιολογικές συνθήκες αυτό το video δεν πρέπει να το δεις στο γραφείο.

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ

Αυτό είναι το πλέον εντυπωσιακό κτίριο της Αθήνας για το 2017

Σε απόσταση αναπνοής από το πολυβραβευμένο ΚΠΙ Σταύρος Νιάρχος ένα ακόμη επιβλητικό κτήριο έρχεται να προστεθεί στην περιοχή. Σε ποιον κορυφαίο επιχειρηματία ανήκει και ποια η χρήση του

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24