Γ. ΦΙΛΕΡΗΣ

Εδώ Παππάς, εκεί Παππάς

Εδώ Παππάς, εκεί Παππάς

Ο Γιάννης Φιλέρης γράφει για την απρέπεια του Νίκου Παππά και την υπηρεσία που προσφέρουν τα social media να ξεγυμνώνουν χαρακτήρες και συμπεριφορές.

Μας τα έδειξε "τα αχαμνά του" ο Νίκος Παππάς, επειδή βαριόταν, όπως είπε, στο λεωφορείο της επιστροφής του Παναθηναϊκού από τη Λάρισα. Και γιατί να μη μας τα δείξει, άλλωστε; Στην εποχή της ασυδοσίας, του μπούλινγκ και του εκφοβισμού, οι ... καρυδάτοι Παππάδες θριαμβεύουν.

Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που ο διεθνής Νίκος Παππάς προκαλεί με την συμπεριφορά του. Τη μία δεν έδωσε το χέρι στον Ηλία Ζούρο, την άλλη πλακώθηκε με τον Γιάννη Μπουρούση και την τρίτη έκανε επεισόδιο στο Ελσίνκι σε προπόνηση της Εθνικής Ομάδας, το οποίο κρατήθηκε μυστικό για ... το καλό της ομάδας. Το καλό, που πολλές φορές είναι κακό, αλλά δεν το καταλαβαίνουμε.

Κανείς δεν του τράβηξε το αυτί. Κανείς δεν του είπε "Νικο, εδώ είναι Εθνική Ομάδα δεν κάνει ο καθένας του κεφαλιού του". Ε, μετά μην απορείτε που ο Παππάς όχι μόνο δεν κατάλαβε, αλλά συνεχίζει απτόητος.

Ειρωνεύτηκε τον Σκουρτόπουλο, έμπλεξε -χωρίς λόγο- το νεαρό Χρηστίδη του Άρη και στο τέλος σε όσους ... τόλμησαν να κάνουν κριτική στην συμπεριφορά του, αφιέρωσε μια φωτογραφία ενδεικτική του πως σκέφτεται και συμπεριφέρεται. Από κοντά έτρεξαν να κάνουν like εκτός από τους ... φαν του Νικόλα και αρκετοί συμπαίκτες του, αλλά και ο Δημήτρης Αγραβάνης που επίσης είχε μείνει εκτός Εθνικής και φάνηκε ενοχλημένος με άλλο ποστάρισμα (επανάληψη του καλοκαιρινού, όταν δεν έπαιζε με τα γαλανόλευκα και έβαλε φωτογραφία με τα "ερυθρόλευκα")

Δεν μας προκαλεί καμιά έκπληξη. Άλλωστε, εκτός των άλλων τα social media επειδή δεν έχουν κάποιο φιλτράρισμα (ή δεν ασχολείται κάποιος ειδικός μαζί τους, ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις) εκθέτουν τους πάντες. Τους απογυμνώνουν και τους παρουσιάζουν ... όπως είναι.

Δείχνουν χαρακτήρα, σκέψη, συμπεριφορά. Είτε είναι πρόεδροι (ακόμη και των Ηνωμένων Πολιτειών, αν λάβουμε υπόψη τα ... θολωμένα tweets του Τραμπ), είτε παίκτες, είτε ακόμα και δημοσιογράφοι.

Κι εδώ που τα λέμε ο Παππάς δεν χρειαζόταν τόσο πολύ τα social media για να δείξει τον χαρακτήρα του. Δεν είναι τυχαίο ότι έχει τσακωθεί με όλους τους προπονητές της Εθνικής Ομάδας και στο τέλος δεν θα χαιρετάει κανέναν. Όσοι τον γνωρίζουν λένε ότι πολλές φορές αδικεί τον εαυτό του, γιατί τρελαίνεται χωρίς λόγο, δεν συγκρατεί τον αυθορμητισμό του, ενώ κατά βάθος είναι άλλος άνθρωπος όπως έδειξε η πρόσφατη ενέργειά του να χρηματοδοτήσει την κατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ στις φυλακές Κορυδαλλού. Στο τέλος της ημέρας, όμως, παραμένει ένας άνθρωπος που δύσκολα μπορεί να συνεννοηθεί κανείς μαζί του και να βγάλει άκρη ειδικά όταν έχει στιγμές "έκρηξης".

Είναι όμως η συμπεριφορά του Παππά, ένα δείγμα της (μηδενικής) οργάνωσης που υπάρχει στην Εθνική Ομάδα. Προφανώς παίκτες με περίεργη συμπεριφορά υπήρχαν πάντοτε και θα υπάρχουν στο διηνεκές. Κι επειδή όταν καλείσαι στην Εθνική το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να καθυποτάξεις τον εγωισμό σου (χωρίς να πληρώνεσαι μάλιστα, άρα ακόμη πιο δύσκολο) χρειάζεται άλλου είδους αντιμετώπιση. Στο πρώτο πειθαρχικό παράπτωμα υπάρχει μια προειδοποίηση, στο δεύτερο πας σπίτι σου.

Όλο το καλοκαίρι η Εθνική ανέχτηκε τον Παππά και τα καπρίτσια του. Τώρα, που μένει εκτός θέλει να βγει κι από πάνω.

Φυσικά συνεχίζουμε να μιλάμε και για το θέατρο του παραλόγου. Αν ο Σκουρτόπουλος καλούσε τον Παππά (και τον Αγραβάνη) στην προεπιλογή για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου, δεν θα πήγαιναν να παίξουν. Τώρα, που έμεινε εκτός, ο Νίκος ... ανεβάζει φωτογραφίες με χειρονομίες. Ζήτω η παράνοια!

 

 
SHARE

Από μικρός κολλούσε αποκόμματα των εφημερίδων στα σχολικά τετράδια. Κάθε Κυριακή, αντί να διαβάζει, έκανε ανασκόπηση της αγωνιστικής. Προσπάθησε να παίξει μπάσκετ, αλλά του ήταν πιο εύκολο να γράψει γι αυτό. Το 1981, δημοσιεύτηκε το πρώτο του ρεπορτάζ και είπε να μη φύγει. Περνώντας από εφημερίδες (Φως των Σπορ, Φίλαθλος, Πρώτη, Ελεύθερος Τύπος, Απογευματινή), ραδιόφωνα (Διαυλος 10, Flash 9.61, Sentra FM), περιοδικά (Τρίποντο) και τηλεόραση (Νοva,ANT1) του έκατσε το Ιντερνετ και το Sport24.gr, του οποίου (λέγεται ότι) είναι αρχισυντάκτης. Ιστορικές έχουν μείνει οι φλου-αρτιστίκ φωτογραφίες του από το Μουντομπάσκετ της Ιαπωνίας, οι οποίες εξυμνήθηκαν από τον ΚΚ Μοίρη και σύντομα θα βρίσκονται σε έκθεση μοντέρνας τέχνης στο Τόκιο.

BEST OF NETWORK

Έπος: Φωτογραφίες του Game of Love με στίχους Ελλήνων ποιητών

Ο Ελύτης και ο Λειβαδίτης παίζουν το παιχνίδι της αγάπης και της τρασίλας.

Όταν ο Διονύσης Ατζαράκης διώχτηκε με γκονγκ πάνω από τη σκηνή

Πόσα χρόνια σου παίρνει να συνέλθεις μετά τα χρόνια σου σε ένα σχολείο με τον δικό του ύμνο;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24