OPINIONS

20.000 διαρκείας

20.000 διαρκείας

Ο Βαγγέλης Αρναούτογλου γράφει για την επιθυμία της ΠΑΕ ΑΕΚ να φτάσει το συγκεκριμένο αριθμό στη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας ενώ αναμένεται με ενδιαφέρον η απόφαση για το αν τα μισά από τα έσοδα θα μπουν στον κουμπαρά υπέρ ανέγερσης του νέου γηπέδου.

Καλοκαίρι του 2007. Ο κόσμος της ΑΕΚ έχει πλέον πειστεί (ένεκα και της απόκτησης του Ριβάλντο) ότι η επιστροφή στην κατάκτηση τίτλων είναι κοντά. Συρρέει μαζικά στα σημεία διάθεσης και επιτυγχάνει πανελλήνιο ρεκόρ στην (επί συνόλου) αγορά εισιτηρίων διαρκείας καθώς πωλούνται 25.495 κάρτες.

Καλοκαίρι του 2013. Ο αριθμός αντιστοιχεί περίπου στα μισά εν συγκρίσει με έξι χρόνια νωρίτερα, ωστόσο πρόκειται πλέον για ομάδα Γ' Εθνικής. Τα 12.855 διαρκείας που η ΑΕΚ διέθεσε για τη σεζόν της ερασιτεχνικής περιπέτειας, αντιστοιχούσαν σε περισσότερα από κάθε άλλη ελληνική ομάδα, συμπεριλαμβανομένων των Ολυμπιακού, ΠΑΟ και ΠΑΟΚ.

Πλησιάζει το καλοκαίρι του 2015. Και το στοίχημα πλέον είναι όχι απλώς μεγάλο αλλά και ξεχωριστής σημασίας ακόμα και για τον καταρτισμό των ρόστερ που θα πατούν τα επόμενα χρόνια στα γήπεδα της Α' Εθνικής. Η ΑΕΚ πορεύεται με πλάνο αυτοδιαχείρισης παρόλο που οι αποφάσεις λαμβάνονται από ένα οικονομικά πανίσχυρο παράγοντα που επί της ουσίας ασκεί διοίκηση.

Δεν εισέρχεται σε λογικές πλειστηριασμών, έχει θέσει ως προτεραιότητα τη διατήρηση «καθαρής θέσης» (η οποία συνιστά μηδενικές ληξιπρόθεσμες οφειλές και αν γίνεται αύξηση της κερδοφορίας) ώστε σε δύο χρόνια από σήμερα να αποδείξει ότι αξίζει ως εταιρία την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο του Λονδίνου, αναζητεί τους τρόπους ώστε να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ στο brand name της και να προσελκύσει σημαντικά επενδυτικά κεφάλαια.

Ο οπαδός, το γήπεδο και η ομάδα

Παράλληλα «τρέχει» το πιο σημαντικό project, αυτό της κατασκευής ποδοσφαιρικής έδρας. Χρήματα (αρκετά καθώς πρόκειται για το 50% των διαρκείας που διατέθηκαν τα προηγούμενα δύο χρόνια) έχουν μαζευτεί στον κουμπαρά υπέρ ανέγερσης του γηπέδου και υπάρχει ομολογουμένως ενδιαφέρον να διαπιστωθεί αν το ίδιο θα ισχύσει και το ερχόμενο καλοκαίρι. Αν δηλαδή η ΠΑΕ θα αποφασίσει ότι τα μισά χρήματα από τα συγκεκριμένα έσοδα θα φυλαχθούν προς την ίδια κατεύθυνση, με τους οπαδούς της Ένωσης να λαμβάνουν τις αντίστοιχες μετοχές.

Ο πήχης έχει τεθεί ψηλά. Η ΑΕΚ έβαλε (πολύ έξυπνα και από πολύ νωρίς) τους οπαδούς της στη διαδικασία να σκέφτονται τα διαρκείας της Σούπερ Λίγκας ζητώντας τους να συμμετάσχουν στην προσπάθεια εύρεσης του κατάλληλου μότο για την καμπάνια που έρχεται.

Προσδοκά στην πώληση τουλάχιστον 20.000 καρτών και δεν είναι ψέμα το να πει κανείς ότι στη σεζόν της μεγάλης επιστροφής, στην άκρη του μυαλού όσων τρέχουν το φιλόδοξο πλάνο, υπάρχει και η κατάρριψη του ρεκόρ επί εποχής Νικολαΐδη (το οποίο ξεπέρασε ο ΠΑΟ με 26.002 κάρτες τη σεζόν 2008-09).

Από τα χρήματα αυτά (συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς των λοιπών σημαντικών εσόδων από το τηλεοπτικό συμβόλαιο, τις χορηγίες κλπ.) και τις αποφάσεις που θα παρθούν για αυτά (δηλαδή αν όντως θα κρατηθεί το 50% για την «Αγιά Σοφιά»), θα εξαρτηθεί και το συνολικό μπάτζετ του ρόστερ της ερχόμενης σεζόν. Η κίνηση των διαρκείας θα δείξει πολλά.

Ο οπαδός ανέκαθεν περιμένει και το κάτι παραπάνω στις μεταγραφές, ειδικά όταν συμβάλει και προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς δεν πρέπει να λησμονούμε ότι το άλλο 50% μπαίνει στα ταμεία της ΠΑΕ και εξυπηρετεί το πλάνο της αυτοδιαχείρισης. Ο ΑΕΚτζής έχει πειστεί ότι η σελίδα γύρισε και αδημονεί για την παρακολούθηση ομάδας που πρωτίστως θα γεμίζει χαρά τα μάτια και την ψυχή του αλλά και η οποία θα αποδειχθεί αμέσως ανταγωνιστική. Έρχεται μια σεζόν ιδιαίτερα ελκυστική αλλά και εξίσου απαιτητική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ