ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Βραβεύτηκε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Βραβεύτηκε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Για δεύτερη σερί χρονιά, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός κατέκτησε το Bronze Βραβείο στα Social Media Awards δείχνοντας πως παραμένει... ισχυρή στον χώρο των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

Όπως συνέβη πέρσι, έτσι και φέτος, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός βραβεύτηκε στα Social Media Awards με το Bronze Βραβείο για την έντονη και ισχυρή παρουσία της στον χώρο των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.Οι "πράσινοι" παρουσιάζονται πολύ δραστήριοι στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια, με τα δύο σερί βραβεία στην κατηγορία "Sports" να αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Η σχετική ανακοίνωση:

"Νέα επιτυχία για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός καθώς για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά κατέκτησε το Bronze Βραβείο στα Social Media Awards. Συγκεκριμένα βραβεύτηκε στην κατηγορία "Sports" για τη γενικότερη παρουσία των social media κατά τη διάρκεια της χρονιάς που θα μας… αποχαιρετήσει σε περίπου 40 ημέρες.

Μάλιστα φέτος οι υποψηφιότητες στα βραβεία ξεπέρασαν τις 450, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με πέρυσι 37%, με τη συμμετοχή agencies και brands από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων. Το επίπεδο και ο ανταγωνισμός των υποψηφιοτήτων ήταν πολύ υψηλός και η αξιολόγηση της κριτικής επιτροπής ήταν ιδιαιτέρως δύσκολη.

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής έδωσαν ξεκάθαρα το μήνυμα, μέσω της βαθμολογίας τους, για λιγότερα βραβεία και ανάδειξη των πρακτικών εκείνων που θέτουν νέα δεδομένα για την αγορά. Συνεπώς, παρά την αύξηση των υποψηφιοτήτων φέτος, τα βραβεία είναι λιγότερα από πέρυσι και συγκεκριμένα τα Gold βραβεία αφορούν μόλις στο 8% των υποψηφιοτήτων.

Το βραβείο παρέλαβαν ο Διευθυντής Λειτουργίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Ηλίας Κατσογιάννης και ο social media specialist, Νικόλας Μπαρδάκης κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που διοργανώθηκε το βράδυ της Πέμπτης (19/11) στο "THE BOX" στο Γκάζι.

Η δραστηριότητα στα social media

To τμήμα των social media της ΚΑΕ Παναθηναϊκός που βραβεύεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από τα Social Media Awards δραστηριοποιείται έντονα τα τελευταία χρόνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσαρμοσμένο στις επιταγές της εποχής. Με διάθεση καλύτερης επικοινωνίας, προσφορών προς τον κόσμο αλλά και προώθησης κοινωνικών μηνυμάτων η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μέσα από τα social media έχει καταφέρει να αναπτύξει ένα τεράστιο δίκτυο που τυγχάνει της απόλυτης ανταπόκρισης των φιλάθλων. Άλλωστε αυτό το μαρτυρούν και οι αριθμοί.

Συγκεκριμένα η επίσημη σελίδα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στο facebook (www.facebook.com/paobcgr) αριθμεί περισσότερα από 360 χιλιάδες μέλη, το κανάλι στο youtube (Panathinaikos BC) περισσότερους από 25 χιλιάδες εγγεγραμμένους, στο twitter (@paobc) διακρίνονται περισσότεροι από 35 χιλιάδες followers ενώ στο Instagram (@paobc) οι ακόλουθοι πλησιάζουν τους 25 χιλιάδες".

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Η Μέρκελ απολογείται στον Τραμπ

Η Μέρκελ αποκρούει τις νέες επικρίσεις του Τραμπ για το γερμανικό εμπορικό πλεόνασμα

10+1 πράγματα που πρέπει να έχει κάνει ένας άνδρας λίγο πριν τα 40

Ο Δημήτρης Ν. Μανιάτης αφήνει για λίγο 'Τα Νέα του Κομισάριου' (καθημερινά, 12.00-13.00 στο Ραδιόφωνο 247, στους 88.6) και συνθέτει μια λίστα απαραίτητη προς ναυτιλλομένους στα δεύτερα -άντα.

O Κωνσταντίνος Κυρανάκης συζητά με τον Σταμάτη Ζάχαρο λίγες ώρες μετά το κλείσιμο της κάλπης των φοιτητικών εκλογών

Τα πιο σέξι κορμιά των ελληνικών παραλιών

Γιατί κάθε παραλία, πέρα από Γαλάζια Σημαία, χρειάζεται και το κατάλληλο insta-κορμί για να την ορίζει και να την καθορίζει.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24