Ζάλγκιρις και Παναθηναϊκός είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση στα εισιτήρια
Η EuroLeague ασχολήθηκε με το κομμάτι των εισιτηρίων στη διοργάνωση, με τη Ζάλγκιρις και τον Παναθηναϊκό Superfoods να παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση!
Μία εβδομάδα πριν από το Final Four, η EuroLeague παρουσίασε τα δεδομένα στο κομμάτι των εισιτήριων που έκοψαν οι ομάδες τη φετινή αγωνιστική περίοδο. Ένα θέμα στο οποίο είχε σταθεί προ καιρού το Sport24.gr (για τη regular season), όταν καταγράφηκε πως η Ζάλγκιρις είναι η ομάδα που πούλησε τα περισσότερα εισιτήρια στη διοργάνωση.
Κάτι που επιβεβαιώνεται από τον μέσο όρο της λιθουανικής ομάδας, η οποία είχε 13.567 φιλάθλους στο πλευρό της κατά μέσο όρο -συμπεριλαμβανομένων των αγώνων των playoffs. Σύμφωνα με την έρευνα οι "πράσινοι" σημείωσαν αύξηση της τάξης του 18.2% ανά αγώνα σε ό,τι αφορά στην προσέλευση, με τον Παναθηναϊκό Superfoods να ακολουθεί κατά πόδας. Το "τριφύλλι" είχε 15.1% αύξηση στα εισιτήρια που έκοψε, ενώ ακολούθησε η Φενέρμπαχτσε με 3.1% στη σεζόν.
Γενικότερα, η EuroLeague παρουσίασε πρόοδο στο συγκεκριμένο κομμάτι αφού κόπηκαν κατά μέσο όρο 8.864 για κάθε αγώνα της διοργάνωσης. Κάτι που σηματοδοτεί αύξηση του 4.3% σε σχέση με πέρσι.