EUROLEAGUE

Στο... Final Four των social media ο Ολυμπιακός

ÅÕÑÙËÉÃÊÁ / ÐÁÏ - ÏÓÖÐ / EUROLEAGUE / PANATHINAIKOS - OLYMPIAKOS (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: ÊÙÓÔÁÓ ÌÁÊÑÕÄÇÌÁÓ / EUROKINISSI)
ÅÕÑÙËÉÃÊÁ / ÐÁÏ - ÏÓÖÐ / EUROLEAGUE / PANATHINAIKOS - OLYMPIAKOS (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: ÊÙÓÔÁÓ ÌÁÊÑÕÄÇÌÁÓ / EUROKINISSI) EUROKINISSI SPORTS

Μία γερμανική εταιρεία κατέγραψε το... μέγεθος των ομάδων στα social media, με τη Ρεάλ Μαδρίτης να κυριαρχεί. Στην τέταρτη θέση ο Ολυμπιακός, έβδομος ο Παναθηναϊκός Superfoods.

Με την τεχνολογία να έχει προχωρήσει τόσο, ώστε τα social media να αποτελούν αναπόσταστο κομμάτι των αθλητικών οργανισμών, μια γερμανική εταιρεία επιχείρησε να καταγράψει το μέγεθος και τον όγκο "φιλάθλων" στο διαδίκτυο.

Η "Result Sports" στάθηκε στους ακολούθους που έχουν οι κορυφαίοι ευρωπαϊκοί σύλλογοι σε κάθε πλατφόρμα, από το Facebook και το Twitter μέχρι το Instagram και το Pinterest. Κι όπως αποδείχθηκε, η Ρεάλ Μαδρίτης είναι -μακράν- η πιο μεγάλη ομάδα.

Με 18.410.515 ακολούθους στα social media, η "Βασίλισσα" δεν είναι απλά πρώτη, υπερέχει του συνόλου των ομάδων που βρίσκονται στην πρώτη εικοσάδα! Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο η Μπαρτσελόνα (3.273.185) και η Φενέρμπαχτσε (2.579.101) έχουν επταψήφιο αριθμό ακολούθων, με τον -τέταρτο της ιστορίας- Ολυμπιακό να έχει 733.178 φίλους στα social media.

Ο Παναθηναϊκός Superfoods βρίσκεται τρεις θέσεις κάτω από τους "ερυθρόλευκους" με 609.639, αρκετά μακριά από τη Μακάμπι Τελ Αβίβ, τη Ζάλγκιρις και την Αρμάνι Μιλάνο.

Αναλυτικά οι μετρήσεις που έκανε η γερμανική εταιρεία:

Στο... Final Four των social media ο Ολυμπιακός
TAGS EUROLEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ