Μπερτομέου: "Το προϊόν μας είναι ο ανταγωνισμός"

Μπερτομέου: "Το προϊόν μας είναι ο ανταγωνισμός"

Ο Τζόρντι Μπερτομέου βρέθηκε στο "Game Changer 2016", όντας εκ των βασικών ομιλητών του συνεδρίου, στο οποίο συμμετέχουν κορυφαίοι αθλητές, παράγοντες και στελέχη του παγκόσμιου αθλητισμού.

Η παρουσία του Τζόρντι Μπερτομέου στο "Game Changer 2016" κέντρισε την προσοχή και το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως η Euroleague μπαίνει σε νέα εποχή από την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Ο εκτελεστικός διευθυντής της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης μίλησε για τη σημασία των brands στον αθλητισμό, τον τρόπο εξέλιξής τους, αλλά και το πως η Euroleague θα εξελιχθεί.

"Σε αυτή την αλλαγή του περιβάλλοντος, πρέπει να είμαστε σταθεροί. Πρέπει να εκτιμούμε συνεχώς τη στρατηγική μας. Κοιτάζουμε το μέλλον και φτιάχνουμε μια στρατηγική που έχει συνέχεια. Αντιμετωπίζουμε την πρόκληση της μεγέθυνσης της διοργάνωσής μας. Το όραμά μας είναι να δώσουμε ένα εξαιρετικής ποιότητας προϊόν στο κοινό", ήταν η αρχική του τοποθέτηση πριν προσθέσει πως "είναι σημαντικό να δώσουμε κάτι εξαιρετικό, όχι κάτι καλό. Ακόμη κι αν έχεις αυτό το εξαιρετικό προϊόν, πρέπει να το προστατεύσεις, να προστατεύσεις τους φιλάθλους σου, να τους το δώσεις να το απολαύσουν. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Για έναν οργανισμό σαν τη Euroleague, πρέπει να έχεις τη συνέπεια. Συνεργαζόμαστε με κορυφαία brand names".

Σε ό,τι αφορά τη νέα μορφή της διοργάνωσης είπε πως "το άθλημά μας έχει τα χαρακτηριστικά για να γίνει ένα top προϊόν. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι υπάρχουν και οι ανταγωνιστές μας. Η ποιότητα είναι το πρώτο συστατικό και πρέπει να δοθεί μέσω των κορυφαίων ομάδων, κάθε εβδομάδα, κάθε χρόνο. Θέλουμε τους καλύτερους παίκτες για να δημιουργήσουμε αστέρας και ήρωες, αυτούς που θέλουν να ακουν οι φίλαθλοι για να είναι κοντά μας. Θέλουμε επίσης να έχουμε ποιοτικά γήπεδα. Θέλουμε να υπάρχουν υψηλά στάνταρ", ενώ κατέληξε εστιάζοντας στους φιλάθλους, αυτούς για τους οποίους δηλαδή γίνονται τα πάντα:

"Θέλουμε οι φίλαθλοι να ζουν μια top εμπειρία σε αυτά τα γήπεδα. Στόχος μας είναι όλοι αυτοί οι αστέρες και οι ομάδες, να παίζουν συχνά μεταξύ τους. Δεν θέλουμε να συνδεόμαστε με το ποδόσφαιρο. Το μπάσκετ είναι ένα παγκόσμιο άθλημα και αυτό μας βοηθά να έχουμε ένα μεγάλο fanbase. Η Euroleague έχει τρομερή εξέλιξη τα τελευταία 15 χρόνια, ειδικά την τελευταία πενταετία. Το προϊόν μας, είναι ο ανταγωνισμός. Θέλουμε να υπάρχει το προϊόν μας σε κάθε πλατφόρμα. Χρειαζόμαστε ευελιξία, διότι η ευελιξία μας δίνει ελευθερία".

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Πώς γίνεται να μην απαντήσεις αυτό στον Τροχό της Τύχης (Vid)

Ένα περιστατικό που πραγματικά σε κάνει να απορείς στο τελευταίο επεισόδιο του Τροχού της Τύχης. Σχεδόν όλα τα γράμματα ήταν στη θέση τους (Vid)

Τι έχει στο μυαλό του ο άνθρωπος που φτιάχνει τα Κουραφέλκυθρα

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης φτιάχνει το πιο παράξενο κόμικ που έχεις διαβάσει ποτέ.

Η ΔΕΗ αγρίεψε: Οι αποκοπές ρεύματος αυξήθηκαν κατά 84%

Η πολιτική ανοχής έναντι των καθυστερήσεων στην πληρωμή των λογαριασμών φαίνεται ότι παίρνει τέλος. Από την αρχή του έτους έως και το τέλος Μαΐου, η επιχείρηση είχε αποστείλει στον ΔΕΔΔΗΕ πάνω από 230.000 εντολές αποκοπής, έναντι μόλις 126.000 στο ίδιο διάστημα πέρυσι

Πόσο Ανδρέας είσαι;

Με την αφορμή των 20 ετών από το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, ήρθε η ώρα να μάθεις πόσο μοιάζεις με τον μεγάλο ηγέτη του σοσιαλισμού.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24