Μπερτομέου: "Το προϊόν μας είναι ο ανταγωνισμός"

Μπερτομέου: "Το προϊόν μας είναι ο ανταγωνισμός"

Ο Τζόρντι Μπερτομέου βρέθηκε στο "Game Changer 2016", όντας εκ των βασικών ομιλητών του συνεδρίου, στο οποίο συμμετέχουν κορυφαίοι αθλητές, παράγοντες και στελέχη του παγκόσμιου αθλητισμού.

Η παρουσία του Τζόρντι Μπερτομέου στο "Game Changer 2016" κέντρισε την προσοχή και το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως η Euroleague μπαίνει σε νέα εποχή από την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Ο εκτελεστικός διευθυντής της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης μίλησε για τη σημασία των brands στον αθλητισμό, τον τρόπο εξέλιξής τους, αλλά και το πως η Euroleague θα εξελιχθεί.

"Σε αυτή την αλλαγή του περιβάλλοντος, πρέπει να είμαστε σταθεροί. Πρέπει να εκτιμούμε συνεχώς τη στρατηγική μας. Κοιτάζουμε το μέλλον και φτιάχνουμε μια στρατηγική που έχει συνέχεια. Αντιμετωπίζουμε την πρόκληση της μεγέθυνσης της διοργάνωσής μας. Το όραμά μας είναι να δώσουμε ένα εξαιρετικής ποιότητας προϊόν στο κοινό", ήταν η αρχική του τοποθέτηση πριν προσθέσει πως "είναι σημαντικό να δώσουμε κάτι εξαιρετικό, όχι κάτι καλό. Ακόμη κι αν έχεις αυτό το εξαιρετικό προϊόν, πρέπει να το προστατεύσεις, να προστατεύσεις τους φιλάθλους σου, να τους το δώσεις να το απολαύσουν. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Για έναν οργανισμό σαν τη Euroleague, πρέπει να έχεις τη συνέπεια. Συνεργαζόμαστε με κορυφαία brand names".

Σε ό,τι αφορά τη νέα μορφή της διοργάνωσης είπε πως "το άθλημά μας έχει τα χαρακτηριστικά για να γίνει ένα top προϊόν. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι υπάρχουν και οι ανταγωνιστές μας. Η ποιότητα είναι το πρώτο συστατικό και πρέπει να δοθεί μέσω των κορυφαίων ομάδων, κάθε εβδομάδα, κάθε χρόνο. Θέλουμε τους καλύτερους παίκτες για να δημιουργήσουμε αστέρας και ήρωες, αυτούς που θέλουν να ακουν οι φίλαθλοι για να είναι κοντά μας. Θέλουμε επίσης να έχουμε ποιοτικά γήπεδα. Θέλουμε να υπάρχουν υψηλά στάνταρ", ενώ κατέληξε εστιάζοντας στους φιλάθλους, αυτούς για τους οποίους δηλαδή γίνονται τα πάντα:

"Θέλουμε οι φίλαθλοι να ζουν μια top εμπειρία σε αυτά τα γήπεδα. Στόχος μας είναι όλοι αυτοί οι αστέρες και οι ομάδες, να παίζουν συχνά μεταξύ τους. Δεν θέλουμε να συνδεόμαστε με το ποδόσφαιρο. Το μπάσκετ είναι ένα παγκόσμιο άθλημα και αυτό μας βοηθά να έχουμε ένα μεγάλο fanbase. Η Euroleague έχει τρομερή εξέλιξη τα τελευταία 15 χρόνια, ειδικά την τελευταία πενταετία. Το προϊόν μας, είναι ο ανταγωνισμός. Θέλουμε να υπάρχει το προϊόν μας σε κάθε πλατφόρμα. Χρειαζόμαστε ευελιξία, διότι η ευελιξία μας δίνει ελευθερία".

SHARE:

BEST OF NETWORK

Brexit: Η Goldman Sachs παίρνει τους υπαλλήλους της από το City

Καταρρέει το City. Μέρος των τμημάτων του Λονδίνου είναι πιθανόν να μεταφερθούν επίσης στην Πολωνία, την Γαλλία και την Ισπανία, ενώ ορισμένοι υπάλληλοι θα μεταφερθούν στην έδρα της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με την Handelsblatt

Η Βάνα Μπάρμπα αντέχει έναν γύρο ακόμα

Οι σημερινές σκέψεις της γυναίκας που σκέφτονται οι άντρες εδώ και τριάντα χρόνια.

Τραγωδία: Βρέφος έχασε τη ζωή του σε καυγά των γονιών

Απίστευτη τραγωδία. Βρέφος 6 μηνών έχασε τη ζωή του μετά από επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας

Τα κορυφαία αυτοκίνητα που περιμένουμε το 2017

Νέα χρονιά, νέες προσδοκίες για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που μέσα στο έτος που διανύουμε παρουσιάζουν 17 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, για κάθε βαλάντιο και κάθε γούστο.

Σάλος: Κρύβουν βυζαντινές αγιογραφίες στην Αγιά Σοφιά Τραπεζούντας

Η επαρχία της Τραπεζούντας αφού επαναλειτούργησε το μνημείο ως τζαμί, εγκαθιστά πολυδάπανο σύστημα απόκρυψης των τοιχογραφιών της εκκλησίας, προκειμένου να μην ενοχλούνται οι Μουσουλμάνοι που εκκλησιάζονται (pics+vid)

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24