Επέκτειναν την συνεργασία τους Adidas και EuroLeague

Επέκτειναν την συνεργασία τους Adidas και EuroLeague

Η EuroLeague ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Adidas, με την οποία πορεύονται μαζί ήδη εδώ και μία 5ετία.

Όταν μία συνεργασία εξελίσσεται καλά τότε δεν υπάρχει λόγος να την διακόπτεις Αυτό σκέφτηκαν και η EuroLeague με την Adidas, αποφασίζοντας από κοινού για την επέκταση της συνεργασίας τους.

Η EuroLeague και η adidas ανακοινώνουν με περηφάνια την επέκταση της υπάρχουσας συνεργασίας που θα διευρύνει την δέσμευση του Παγκοσμίου επιπέδου sports brand με τις σπουδαιότερη μπασκετική Ευρωπαϊκή συλλογική διοργάνωση: Την Turkish Airlines EuroLeague, το 7DAYS EuroCup και το ADIDAS NEXT GENERATION TOURNAMENT” αναφέρει στον πρόλογό της η EuroLeague.

Ακολούθως αναφέρεται ακόμα ότι “η δέσμευση της adidas να εξελίξει και να αναζωογονήσει το άθλημα του μπάσκετ καθημερινά ενώνεται με την ίδια δέσμευση που έχουν τα μεγαλύτερα Ευρωπαϊκά κλαμπ και οι αθλητές, δημιουργώντας την καλύτερη μπασκετική εμπειρία, προς ικανοποίηση των φιλάθλων”.

Ακολούθως η EuroLeague αναφέρει ότι σε συνεργασία με την adidas θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα ένα βίντεο με όνομα “HERETOCREATE” όπου και θα παρουσιάζονται είτε αναγνωρισμένοι σταρ, όπως ο Γιώργος Πρίντεζης του Ολυμπιακού και ο Λουίτζι Ντατόμε της Φενέρμπαχτσε, είτε ανερχόμενοι όπως ο Άντε Ζίζιτς της Νταρουσάφακα, με τον οποίο και κάνει πρεμιέρα η συγκεκριμένη σειρά βίντεο:



Η adidas δεσμεύτηκε ακόμα να συνεχίσει να προσπαθεί να υποστηρίζει τους νεαρούς παίκτες μέσα από το τουρνουά της EuroLeague, “ADIDAS NEXT GENERATION TOURNAMENT”, όπου οι επόμενοι σταρ του Ευρωπαϊκού μπάσκετ θα έχουν την ευκαιρία να δείξουν το ταλέντο τους.

Ο Πρόεδρος της EuroLeague, Τζόρντι Μπερτομέου δήλωσε σχετικά με την επέκταση της συμφωνίας: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την πίστη που συνεχίζει να δείχνει η adidas σε όλες τις διοργανώσεις μας. Η δημιουργικότητα και η καινοτομία είναι αρχές που υπάρχουν στο DNA τόσο στης adidas όσο και της EuroLeague. Αυτά τα δύο είναι Πυλώνες στις προσπάθειες που καταβάλλουμε μαζί όταν χτίζουμε στην στρατηγική συνεργασία μας στην προσπάθειά μας να φτάσουμε στους νεαρότερους φιλάθλους μέσα από καινοτόμες ιστορίες”.

Ο Senior Director Sports Marketing of Global Basketball της adidas, Μάικλ Λάντινγκ, δήλωσε από την πλευρά του: “Το να δημιουργήσουμε μία πλατφόρμα ώστε οι παίκτες να μπορέσουν να επεκτείνουν την καριέρα τους είναι η αποστολή μας. Συνεχίζοντας την συνεργασία μας με τις ομάδες με το περισσότερο ταλέντο στην Ευρώπη, είμαστε περήφανοι που θα εκπροσωπούμε μερικές από τις καλύτερες ομάδες και παίκτες στον κόσμο μέσα από της μοναδικής προσέγγισής μας και τις τελευταίες καινοτομίες εντός γηπέδου”.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Mai Tai, ίσως η μόνη σοβαρή αντίσταση στη ζέστη

Η συναρπαστική ιστορία του cocktail που βασιλεύει το καλοκαίρι, αλλά κρατάει ομπρέλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

ΦΙΛΕΡΗΣ

Στην υπηρεσία της Αυτής Μεγαλειότητος

Ο Γιάννης Φιλέρης βγάζει το καπέλο στη νέα Πρωταθλήτρια Ευρώπης, τον προπονητή Πάμπλο Λάσο και μια ομάδα 12 σπουδαίων παικτών.

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Ρε τον μάγειρα...

Ο Παντελής Διαμαντόπουλος γράφει για την πανάξια Πρωταθλήτρια Ευρώπης, τον αδικημένο Πάμπλο Λάσο και δείχνει τον δρόμο προς την Βιτόρια

ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΣ

Ο τελικός του Σλούκα και του Γιουλ

Η Ευρώπη παραμιλάει για τον MVP Λούκα Ντόντσιτς, αλλά ο τελικός είναι διαφορετική ιστορία. Και αυτός ο τελικός είναι ξεχωριστός και για τον Σέρχιο Γιουλ και για τον Κώστα Σλούκα. Γράφει ο Σπύρος Καβαλιεράτος.

ANALYSIS

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24