EUROLEAGUE

"7Days και μπάσκετ είναι ο ιδανικός συνδυασμός"

"7Days και μπάσκετ είναι ο ιδανικός συνδυασμός"

Η πολυεθνική εταιρία ελληνικής προέλευσης Chipita "βάφτισε" το Eurocup με το leading προϊόν της, το 7DAYS και συνεχίζει να αποτελεί έναν ισχυρό χορηγικά σύμμαχο της Euroleague. Η επικεφαλής της brand strategy της εταιρίας, Νίκη Σμύρνη, εξήγησε γιατί όλο αυτό μοιάζει να "κολλάει" ιδανικά.

Όπως ανακοινώθηκε την Πέμπτη στη Βαρκελώνη η Chipita , που αποτελούσε χορηγό του Final Four του 2014 (Μιλάνο) και του 2016 (Βερολίνο), συνέχισε να στηρίζει εμπράκτως τη Euroleague. Και κάπως έτσι γεννήθηκε το "7 Days Eurocup". Πλέον αποτελεί το name sponsor partner της διοργάνωσης του Eurocup. Ο λόγος για την πολυεθνική εταιρία ελληνικής προέλευσης, που διατηρεί 19 εργοστάσια σε όλον τον κόσμο και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 55 χώρες, συνεχίζει να μοιράζει ασίστ στον χώρο του αθλητισμού, όπως είχε κάνει προ 20ετίας με τον Πανιώνιο.

Θα είναι η πρώτη φορά που ένα καταναλωτικό προϊόν θα γίνει naming partner της Euroleague. Άλλη μια πρωτιά που καταλήγει σε ελληνικά χέρια!

Γιατί όμως μπάσκετ; "Το κρουασάν 7DAYS είναι το leading προϊόν της εταιρίας. Είναι ένα προϊόν που απευθύνεται στους νέους και κυρίως στα αγόρια 15-24 ετών. Είναι οπότε ένα προϊόν που έχει συνδεθεί με την καθημερινότητα των νέων, είναι μες στη ζωή τους. Το ίδιο ισχύει και για το αγαπημένο άθλημα των νέων το μπάσκετ. Πολύ συχνά σε διαφημιστικά χρησιμοποιούμε το μπάσκετ. Είναι μια κλασσική χρήση των ίδιων των καταναλωτών. Ένα παιδί παίζει μπάσκετ και μετά τρώει ένα κρουασάν. Έτσι ξεκίνησε η αρχική μας σκέψη" ήταν τα πρώτα λόγια της Νίκης Σμύρνη, που είναι η επικεφαλής του brand strategy της Chipita.

Στο "γιατί Euroleague" η Νίκη Σμύρνη απαντά: "Βρισκόμαστε σε φάση διερεύνησης εδώ και τρία χρόνια. Υπήρχε πολύ καλή χημεία με την ομάδα μας, αλλά και τους ανθρώπους της Euroleague στη Βαρκελώνη. Καταλάβαμε οπότε ότι μπορούμε να έχουμε μια πολύ καλή σχέση. Όπως αναφέρουν και οι ίδιοι ήταν σαν να είμαστε αρραβωνιασμένοι και τώρα να παντρευτήκαμε. Πλέον το νέο βήμα, το δεύτερο, είναι σημαντικό.

Από τη στιγμή που μιλάμε για ένα loving brand όπως είναι το 7days για νέους ανθρώπους που αγαπούν το μπάσκετ, θεωρούμε ότι η συνεργασία μας σε όλα τα επίπεδα θα εκληφθεί από τους πελάτες σαν ένα perfect match".

Λογική και η τρίτη ερώτηση. Γιατί Eurocup; "Διότι το Eurocup αφορά και χώρες που η εταιρία μας δραστηριοποιείται κυρίαρχα. Είναι χώρες κοινού ενδιαφέροντος. Όπως για παράδειγμα η Ρουμανία και η Βουλγαρία, που δεν έχουν εκπρόσωπο στην Euroleague, αλλά στο Eurocup. Η εταιρία μας είναι πολύ δυνατοί σ' αυτές τις χώρες, αλλά και σε άλλες που θα έχουν εκπρόσωπο στο Eurocup. Ως naming partner θεωρούμε ότι το Eurocup αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για μας".

Φέτος οι δύο κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις άλλαξαν μορφή. Στη Euroleague θα συμμετέχουν 16 ομάδες που θα αγωνίζονται όλες εναντίον όλων, κάτι που εφαρμόζεται για πρώτη φορά. Οι αλλαγές αφορούν πλέον και το Eurocup, που θα έχει 24 ομάδες, ακολουθώντας το σύστημα διεξαγωγής που ίσχυε μέχρι πρότινος στην Euroleague. Ότι η Chipita συμπλέει χορηγικά με τη διοργανώτρια αρχή σ' αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, δεν είναι σε καμία περίπτωση τυχαίο. "Είμαστε σίγουροι ότι με τη νέα του μορφή του Eurocup θα δυναμώσει. Για αυτό και εμείς θελήσαμε να κάνουμε φέτος αυτή την κίνηση, με το νέο format. Είναι πολύ καλό το timing. Η κίνηση μας θα μπορούσε να θεωρεί μια ψήφος εμπιστοσύνης στο όραμα της Euroleague".

Οι παλαιότεροι ίσως να θυμούνται τον "Chipita Πανιώνιο", με την εταιρία στα μέσα της δεκαετία του '90 να δίνει το όνομα της στον Πανιώνιο . "Ο κύριος Θεοδωρόπουλος, ο βασικός ιδιοκτήτης και CEO της εταιρίας, αγαπάει πολύ το μπάσκετ. Και αυτός και τα παιδιά του αγαπούν υπερβολικά το άθλημα. Δεν χάνουν αγώνα. Και σίγουρα αυτή η διαδικασία δεν θα ξεκινούσε αν δεν υπήρχε αευτή η αγάπη. Αυτό φαίνεται και από την προηγούμενη συνεργασία με τον Πανιώνιο, τότε που το sponsorship στην Ελλάδα ήταν στα σπάργανα".

Η Chipita ήρθε για να μείνει όπως καταλήγει η Νίκη Σμύρνη : "Ούτε ή άλλως η συμφωνία μας είναι για τα επόμενα τρία χρόνια. Ελπίζουμε η σχέση μας να είναι μακροχρόνια και πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσουν σταθερά βήματα που αφορούν το Eurocup και την Euroleague. Ένα βήμα τη φορά και προχωράμε. Ο κόσμος να περιμένει ενδιαφέροντα πράγματα. Θα κάνουμε αρκετές ενέργειες μέσω των οποίων θα αναδειχτεί το μπάσκετ. Έχουμε σχεδιάσει αρκετές ενδιαφέρουσες ενέργειες για τους καταναλωτές μας. Παράλληλα είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε το πρώτο καταναλωτικό προϊόν που αποκτά τέτοια σχέση με την Euroleague. Είναι κάτι πολύ σημαντικό, γιατί τα καταναλωτικά προϊόντα είναι μέρος της ζωής των ανθρώπων. Το ίδιο και ο αθλητισμός. Είναι η πρώτη ελληνική εταιρία που κάνει τόσο μεγάλο sponsorship, μια κίνηση με μεγάλη σημασία στις ημέρες που διανύουμε. Όλο αυτό μας κάνει περήφανους και χαρούμενους ως Έλληνες".

TAGS EUROLEAGUE ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ